Hur var det Spencer66 , hade du klippt någon eller tappat intresset?Nu får någon ta och knipa denna så jag slipper vara så frestad
http://www.blocket.se/stockholm/Sjoo_Sandstrom_UTC_ORC_52641556.htm?ca=12&w=3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur var det Spencer66 , hade du klippt någon eller tappat intresset?Nu får någon ta och knipa denna så jag slipper vara så frestad
Nu får någon ta och knipa denna så jag slipper vara så frestad
Göra gärna det, många!Om det är mörkt så blir siffrorna röda. Vid vanligt ljus syns den "gråa" displayen och siffrorna visas med "inverterad" display. Dvs gråa siffror och svart bakgrund. I normalläget ser man inga siffror alls förrän man trycker på en knapp. Försöker lägga upp något foto om en stund.
Pics or it didn't happen!Jag knep faktiskt en. Och gillar den skarpt.
Vad är det för armbandsbredd på dem? Känns som att de skulle lira på nato, bara det inte är för smalt. Finns veckovisning på någon knapp? Som på chronolinken.
Gillar faktiskt också den här men är inte helt förtjust i samarbeten av den här typen.
Ah, jag hade fått för mig att de var "loggade".Veckovisning finns. Bandbredden är 20mm.
Ptja, klockan är densamma (inga loggor, gravyrer eller liknande) förutom att den (väl?) fått negativ display.
Fast rent tekniskt…om vi ska vara petiga, har man verkligen köpt klockan om man fått den på köpet när man köpt en bil? Givet att man faktiskt fått klockan (som gåva eller motsvarande) och alltså inte köpt den, så bör det väl vare sig finnas reklamationsrätt eller rätt till garanti?
Produktgaranti följer med objektet.
Skickas från min iPhone
Produktgaranti följer med objektet.
Skickas från min iPhone
Man kan tycka att det är ett osäkert rättsläge, men klockan är en kommersiell produkt satt i omsättning. Eftersom du betalat för bilen, loch klockan är en del av köpet, lyder klockan under produktgarntilagens regler. Om du sedan säljer eller ger bort klockan spelar ingen roll. Annars skulle man inte kunna ge bort julklappar t ex.
Men det är 29 år sedan jag fick min jur. kand, så skäms på mig om jag har fel.
Fast jag skulle gärna ta emot en stickad tröja från dig, oavsett missade maskor![]()
Skickas från min iPhone
Man kan tycka att det är ett osäkert rättsläge, men klockan är en kommersiell produkt satt i omsättning. Eftersom du betalat för bilen, loch klockan är en del av köpet, lyder klockan under produktgarntilagens regler. Om du sedan säljer eller ger bort klockan spelar ingen roll. Annars skulle man inte kunna ge bort julklappar t ex.
Men det är 29 år sedan jag fick min jur. kand, så skäms på mig om jag har fel.
Fast jag skulle gärna ta emot en stickad tröja från dig, oavsett missade maskor![]()
Skickas från min iPhone