Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror jag har en extra, ska kolla hemma sen efter jobbetNågon som har en SS pounch för extra länkar till salu?
Jag tror jag har en extra, ska kolla hemma sen efter jobbet
Tyvärr så hade jag ingen.. säkert någon annan här i tråden som har en extraVore grymt som fan
Tack!
Tyvärr så hade jag ingen.. säkert någon annan här i tråden som har en extra
Har du sett den här??Har idag varit och testat Royal Worldtimer i grått på Engströms ur i Jönköping (ganska utplockat efter smash and grab som var där), trevlig personal. Funderar på denna eller med vit boett. Det är möjligtvis inte så att någon ligger och trycker på en Worldtimer i mint condition (enbart 41mm och med gummi som är av intresse), i så fall PM:a mig så kan vi se om vi kan få till någon deal.
Har bara sneglat åt grå eller vit boett..har för många svarta och den svarta gjorde sig inte så bra på denna tycker jag
Denna då?Har bara sneglat åt grå eller vit boett..har för många svarta och den svarta gjorde sig inte så bra på denna tycker jag
Den känns riktigt prisvärd!
Kan absolut vara något men hade helst gjort deal med någon på KS så man kan känna sig säkrare..tackar för tipsen
@BarbaBaba
Jag var hyfsat säker på att nästa RC skulle ha datum, men det har avfärdats från flera håll. Vi får väl se om det är rökridåer eller inte. Sen så känner jag mig hyfsat trygg att det kommer en blå tavla som ett av alternativen nu
Jag känner mej hyfsat säker på att den kommer med datum
Håller tummarna....då skulle mina källor fortfarande vara pålitliga
Råkar din källa sitta på info om ca pris? Kan den hamna på 150k månne?
Hörde med ett par jag känner och ingen i butikerna verkar ha något listpris änRåkar din källa sitta på info om ca pris? Kan den hamna på 150k månne?
Å här har du en med ännu snyggare tavla...Kan absolut vara något men hade helst gjort deal med någon på KS så man kan känna sig säkrare..tackar för tipsen
Blir det inte ”jobbigt” med den orangea..inget man tröttnar på?Å här har du en med ännu snyggare tavla...
https://m.blocket.se/stockholm/Sjoo_sandstrom_77062041.htm?ca=11&w=3
Men då är det ju fortfarande inte någon KS:are.....
Bara för att klargöra det är tavlan du menar,Har bara sneglat åt grå eller vit boett..har för många svarta och den svarta gjorde sig inte så bra på denna tycker jag
Helt rätt..självklart tavlanBara för att klargöra det är tavlan du menar,
boetten är lika på alla dessa modeller i stål
Ok. Har tyvärr ingen sådan. Lycka till i jakten!Stort tack för det, är tyvärr den lilla pouchen till extra länkar jag är ute efter.
Men jätte tack ska du ha i alla fall
God fortsättning!
Jag frågade samma sak för några veckor sedan. Vad som som diskuterades då var att man hade sett 1st guld till salu(auktion) för något/några år sedan, ingen som kom ihåg vad den gick för men någonstans mellan 150-200t kr.. det är endast 30st exemplar av denna klocka så det blir nog svårt att klippa en på andrahands marknaden.Någon som någonsin sett en beggad Royal Capital i guld till salu? ..och vad gick den i sådana fall för?
Är du sugen på en RC?Någon som någonsin sett en beggad Royal Capital i guld till salu? ..och vad gick den i sådana fall för?