• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Baloo

Omega
Firar en månad med nya klockan med en slänga upp en bild. Fortfarande lika nöjd med den idag.
Skärmavbild 2017-12-25 kl. 22.06.26.png
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Har idag varit och testat Royal Worldtimer i grått på Engströms ur i Jönköping (ganska utplockat efter smash and grab som var där), trevlig personal. Funderar på denna eller med vit boett. Det är möjligtvis inte så att någon ligger och trycker på en Worldtimer i mint condition (enbart 41mm och med gummi som är av intresse), i så fall PM:a mig så kan vi se om vi kan få till någon deal.
11D4583C-8C60-4BCF-8BE0-78B04FB7B676.jpeg
 

Hawk100

Rolex
Har idag varit och testat Royal Worldtimer i grått på Engströms ur i Jönköping (ganska utplockat efter smash and grab som var där), trevlig personal. Funderar på denna eller med vit boett. Det är möjligtvis inte så att någon ligger och trycker på en Worldtimer i mint condition (enbart 41mm och med gummi som är av intresse), i så fall PM:a mig så kan vi se om vi kan få till någon deal.
11D4583C-8C60-4BCF-8BE0-78B04FB7B676.jpeg
Har du sett den här??
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-worldtimer-svart-41-mm-länk-gummi.84731/
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Någon som någonsin sett en beggad Royal Capital i guld till salu? ..och vad gick den i sådana fall för?
Jag frågade samma sak för några veckor sedan. Vad som som diskuterades då var att man hade sett 1st guld till salu(auktion) för något/några år sedan, ingen som kom ihåg vad den gick för men någonstans mellan 150-200t kr.. det är endast 30st exemplar av denna klocka så det blir nog svårt att klippa en på andrahands marknaden.
 
Topp