Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Landsort är fan sjukt cool. Underskattad dykare.
Bara att hålla hårt i din ”gamla” vem vet den kanske skjuter i höjden strax efter att den nya kommitDet kommer minst två versioner iaf. Så datum ligger nog nära till hands...
Hoppas det, men ärligt talat så gillar jag henne lika mycket ändå.Bara att hålla hårt i din ”gamla” vem vet den kanske skjuter i höjden strax efter att den nya kommit![]()
Intressant! Undrar om det blir 30 ex av guldarn där man får välja med el utan datum.
Datumet bygger vara 0,3 mm så det borde ju få plats utan några större förändringar?
Eller 30+30? Kanske en utan subsekund och datum också. 30+30+30. Dom ska ju dra in pengar till bolaget ocksåIntressant! Undrar om det blir 30 ex av guldarn där man får välja med el utan datum.![]()
Jag är inte helt 100 men det är ju samma boett så jag förutsätter att det är samma bandbredd på dom båda. Köp ena på gummi och andra på länk så har du fyra riktigt grymma klockorTänkte testa och ställa två stycken SS-relaterade frågor, jag har nämligen börjat snegla på både worldtimern och royal steel classisc, båda i 36mm-utförandet.
Det jag undrar är om det är samma stållänkar på dessa och vad är måtten "lug to lug"?![]()
Haha bra tips! Jag tänkte dock inte på bandbredd utan hur långt avståndet är från det ena bandhornet till det andra.Jag är inte helt 100 men det är ju samma boett så jag förutsätter att det är samma bandbredd på dom båda. Köp ena på gummi och andra på länk så har du fyra riktigt grymma klockor
Va det private meeting ang SS RC?Jag har precis varit inne i gralen på Ringvägen och fick en fin klockbricka av Felix.
![]()
Tack @Sjöö Sandström
Nej, bara ett vanligt besök i all välmening.Va det private meeting ang SS RC?![]()
Aaahh Fett najs i alla lägenNej, bara ett vanligt besök i all välmening.
Locket på från allt och allaKom igen nu, någon måste väl ha ett mer exakt släpp datum på nya RC?!
Är det verkligen ingen som bokat ett privat meeting?
Det är förjävligt.. Om det ska fortsätta såhär så får man boka själv en sittning, dock så finns inte kapitalet till en guldare därav känns det dumt att boka en sittning.Locket på från allt och alla![]()
Tycker att det tar för lång tid från att dom har hintat om nå nytt.. Jag blir GAAALEN!Det är förjävligt.. Om det ska fortsätta såhär så får man boka själv en sittning, dock så finns inte kapitalet till en guldare därav känns det dumt att boka en sittning.
Jag har naturligtvis bokat upp mig men inte blivit kallad ännuKom igen nu, någon måste väl ha ett mer exakt släpp datum på nya RC?!
Är det verkligen ingen som bokat ett privat meeting?
Nä, bara för att man har ett bokat möte så läcker dom ju inget.. de får man vänta med till mötetJag har naturligtvis bokat upp mig men inte blivit kallad ännu
Snyggt. Vad är det för band?Nöjd med band -bytet!!![]()
Det är ett Osiris från hirschSnyggt. Vad är det för band?
Det har jag vart hela mitt liv!Jahopp, då var man Sjöö&Sandströmlös![]()