Gratulerar! Hur känns det att vara klar? Säljer du pp:n och jlc:n nu?Sjöö Sandström Royal Capital & Black Copper.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar! Hur känns det att vara klar? Säljer du pp:n och jlc:n nu?Sjöö Sandström Royal Capital & Black Copper.
![]()
![]()
Gratulerar! Hur känns det att vara klar? Säljer du pp:n och jlc:n nu?
Nej inte änNågon som har fått datum på sin "privatre meeting" av Royal Capital?![]()
Bifall på denMan är aldrig Sjöö Sandström-klar utan en Chronolink![]()
Gratulerar! Hur känns det att vara klar? Säljer du pp:n och jlc:n nu?
Haha, tack! PPn och JLCn sitter säkrare än denna...
Haha, tack! PPn och JLCn sitter säkrare än denna...
Reverso? Kan de bjudas på en bild?JLCn skulle jag inte sälja ens om jag svalt...så otroligt fin och väl ingenting som man får tag på igen i en handvändning?
JLCn skulle jag inte sälja ens om jag svalt...så otroligt fin och väl ingenting som man får tag på igen i en handvändning?
Reverso? Kan de bjudas på en bild?![]()
Aah fan Riktigt najs och cool! Just den varianten vet jag inte om jag sett. LäckerTack, jag gillar den väldigt mycket. Nej precis. Nautilusen är inte heller lika lätt att få tag i...
Varsågod
![]()
Sorry och tack.. hängde visst inte med hahahaDet får du be @Ernesto om![]()
Jag visste inte ens att de hade varit fyrkantiga....Någon som vet när Royal steel cronograph gick över till runda istället för fyrkantiga datumfönster?
Något mer som skiljer de äldre från nyare?
sandstrom på tavlan istället för sjöö sandström?
Haha jag jobbar oxå i motvind på säljTrodde jag skulle sälja denna hyfsat lätt.
Har Skydiver tappat rejält i popularitet eller beror det på att det är slutet på månaden?
Inbillar mig att priset borde ses som väldigt fördelaktigt men jag kanske är fel på det?
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-skydiver-x-prissänkt-2018-01-22.85206/
Trodde jag skulle sälja denna hyfsat lätt.
Har Skydiver tappat rejält i popularitet eller beror det på att det är slutet på månaden?
Inbillar mig att priset borde ses som väldigt fördelaktigt men jag kanske är fel på det?
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-skydiver-x-prissänkt-2018-01-22.85206/
S&S ska ju inte säljas dom ska användas, hi hiiHaha jag jobbar oxå i motvind på sälj![]()
Haha alltid kul med klock-spottingArga snickarn körde UTC extreme såg det ut som precis i "Anders knackar på" på 4an.![]()
Själv försöker jag bli av med en Tudor för att ge plats åt min första SS ever!S&S ska ju inte säljas dom ska användas, hi hii
Det var något annat såg jag senare..Haha alltid kul med klock-spotting![]()
Tycker priset känns väldigt bra, hade själv gärna köpt den ifall ekonomin tillät just nu.Trodde jag skulle sälja denna hyfsat lätt.
Man kanske ska slå till!Trodde jag skulle sälja denna hyfsat lätt.
HeheMan kanske ska slå till!..det är ju inga fantasisummor vi pratar om
Ska funta lite.. Har annat på G in men ska nog ha en lite billigare som tilltugg.Hehe
Fundera på sak och släng iväg ett PM om du är sugen på att slå till.
Hade du haft en Black Bay Red hade jag gärna bytt den mot min SS Royal Steel Chrono......Själv försöker jag bli av med en Tudor för att ge plats åt min första SS ever!![]()
Priset är ju grymt bra! Speciellt med tanke på att det är med en länk också!! Jag sålde bara länken till min Skydiver för ca 3000kr har jag för mig. Tror dock att januari är en svår säljmånad. Alla har vi väl rätt tomt i plånboken efter julfirande och ledigheter.....Trodde jag skulle sälja denna hyfsat lätt.
Passar verkligen bra till tavlan! SnyggtTyvärr var Hodinkee-bandet för tjockt...Lite besviken. Var verkligen taggad på att köra det bandet. Får köra det tunnaste i lådan - ett italienskt nubuckläder från Kvistvik.
![]()
Sjöö Sandström Royal Capital