Grymt, ser ut lite som ärtpuré. Hur skulle den bli med någon blåaktig tavla? För mycket DJ eller kan det funka?
Vänligen,
Martin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, ser ut lite som ärtpuré. Hur skulle den bli med någon blåaktig tavla? För mycket DJ eller kan det funka?
Riktigt bra, en sån skulle jag också vilja ha.![]()
Vänligen,
Martin
Fasiken vilka snygga bilder du gör!![]()
Vänligen,
Martin
Ja men på gummi...Skydivern blev ju helt fantastisk i guld!!!
Men Chronolinken blev väl ändå lite ”too much” när även länken var guld??? Eller.....
Eller...Skydivern blev ju helt fantastisk i guld!!!
Men Chronolinken blev väl ändå lite ”too much” när även länken var guld??? Eller.....
Superfint ljus! Kan de berätta lite om hur du komponerade och exponerade?Magiskt underverk![]()
Sådär ja!!
Ljuset var väldigt tacksamt vid fototillfället, sen gjorde jag om bilden lite i Snapseed, jag använde HDR och vintageSuperfint ljus! Kan de berätta lite om hur du komponerade och exponerade?
Jetzt praten wir!!!! (Som de säger i Tüsklant)
@Martin. Nu har de satt dig i en ond (egentligen god) spiral. Du kommer få göra oändliga versioner av alla SS modeller
Bara att fortsätta![]()
Landsort med platina eller typ kristallSuttit och jobbat med Photoshop/Lightroom hela dagen så dessa bilder var nog bara ett tecken på att jag var arbetsskygg och behövde göra något annat
Har du/någon annan en sista önskan för kvällen ska det nog gå att ordna
Fridens!
Martin
En Chronolink med svart tavla och roséguld index/visare.
Wow!![]()
Osäker på roséguld färgen men här är ett försök iallafall
Vänligen,
Martin
Det kan aldrig bli för mycket DJ!Grymt, ser ut lite som ärtpuré. Hur skulle den bli med någon blåaktig tavla? För mycket DJ eller kan det funka?
En promenad i snö och solsken
![]()
Var bra ljus så det var att passa på!Kan en klocka bli mer Skandinavisk?
Som en konverterad råvind i Gamla Stan!
Magisk
Hur bra håller den tiden? Hur mycket diffar den på ett dygn, ungefär?
Snygg, jag har tittat på en liknande för ca ett halvår sedan. Pratar vi 41mm?Kul att tråden jag startade 2015 blivit en inventarie. Firar med en nyinköpt dito! Trevlig helg!
![]()
Precis. Den andra var för liten... Känns riktigt bra!Snygg, jag har tittat på en liknande för ca ett halvår sedan. Pratar vi 41mm?
Hmm, när jag ser din bild tycker jag lite att jag borde slagit till ändå när den fanns tillgänglig. Å andra sidan var det köpet beroende av att några av mina andra klockor blev sålda, något som tyvärr inte hände.Precis. Den andra var för liten... Känns riktigt bra!
Sluta! Håller på att försöka specialbeställa en grön. Ge inte fler ideer nu.![]()
Vänligen,
Martin
Nä nä!! Keep em coming Martin!!!Sluta! Håller på att försöka specialbeställa en grön. Ge inte fler ideer nu.