• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Trodde jag skulle sälja denna hyfsat lätt.
Har Skydiver tappat rejält i popularitet eller beror det på att det är slutet på månaden?
Inbillar mig att priset borde ses som väldigt fördelaktigt men jag kanske är fel på det?

https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-skydiver-x-prissänkt-2018-01-22.85206/

Det är absolut inget fel på priset....ligger bra men som du själv påpekar så är det nog lite dålig tajming. Förra helgen brukar ju omnämnas som fattigaste helgen på hela året :)

Så ha lite tålamod bara så lär du få den såld. Skulle inte vara fel att vara lite extra tydlig att den kommer både på länk och gummi också. Det står ju i annonsen men jag tror att en bild på klockan med gummit skulle vara bra. Folk är generellt lata och orkar inte googla hur det ser ut :)
 

MAIN

Cartier
Tack! :)



Köpte RC för någon timme sen, så jag har inte hunnit använda den riktigt men kan tänka mig att den blir bra till kostym och samtidigt en skön kontrast till T-shirt och jeans. Copper kör jag mest de dagarna jag tränar så att jag slipper låsa in den i skåpet. Gummi och nato blir bäst då!

33BE09DD-A74E-4E7F-A292-55858379F951.jpeg
6ED8EE4E-BB04-4F8D-B511-676B5D7ACFC9.jpeg

Låter vettigt.
Grattis till en ruskigt fin kombo :)
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Fick en knäpp idé igår :nailbiting:
Någon som har kunskapen och tiden att photoshopa ihop en bild med en UTC Skydiver med en boett av guld? :angel:
 
Topp