Den är ju fin så det borde nog gå bra! Lycka tillSjälv försöker jag bli av med en Tudor för att ge plats åt min första SS ever!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju fin så det borde nog gå bra! Lycka tillSjälv försöker jag bli av med en Tudor för att ge plats åt min första SS ever!![]()
Verkligen bra pris! Konstigt att den är kvar.Trodde jag skulle sälja denna hyfsat lätt.
Har Skydiver tappat rejält i popularitet eller beror det på att det är slutet på månaden?
Inbillar mig att priset borde ses som väldigt fördelaktigt men jag kanske är fel på det?
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-skydiver-x-prissänkt-2018-01-22.85206/
Trodde jag skulle sälja denna hyfsat lätt.
Har Skydiver tappat rejält i popularitet eller beror det på att det är slutet på månaden?
Inbillar mig att priset borde ses som väldigt fördelaktigt men jag kanske är fel på det?
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-skydiver-x-prissänkt-2018-01-22.85206/
Tack!
Köpte RC för någon timme sen, så jag har inte hunnit använda den riktigt men kan tänka mig att den blir bra till kostym och samtidigt en skön kontrast till T-shirt och jeans. Copper kör jag mest de dagarna jag tränar så att jag slipper låsa in den i skåpet. Gummi och nato blir bäst då!
![]()
![]()
Jag är så Oerhört spänd på hur nya ser utTuggar på med Sjöö Sandström Royal Capital.
![]()
Såg ju liiite bättre ut än det där trista mockabandet jag hade på om man säger så. Hehe.Tuggar på med Sjöö Sandström Royal Capital.
![]()
Jag är så Oerhört spänd på hur nya ser ut..och det beror ju förstås även på att version 1 är riktigt fin
Såg ju liiite bättre ut än det där trista mockabandet jag hade på om man säger så. Hehe.
Till mitt försvar hade jag ett hirsch Arne precis innan men det var faktiskt ingen höjdare. Och inte blev det bättre med mockabandet inte.Doftar godare också![]()
Fick en knäpp idé igår
Någon som har kunskapen och tiden att photoshopa ihop en bild med en UTC Skydiver med en boett av guld?![]()
Ojojoj vilken skapelse, riktigt tuff i hel guld![]()
![]()
Snabbt jobb men du kanske får en känsla hur det kan se ut. Kan göra en bättre version ifall du vill när jag har mer tid - bara hojta till.
Vänligen,
Martin
kan du inte göra en chronolink och posta den också, snälla![]()
![]()
Snabbt jobb men du kanske får en känsla hur det kan se ut. Kan göra en bättre version ifall du vill när jag har mer tid - bara hojta till.
Vänligen,
Martin
kan du inte göra en chronolink och posta den också, snälla
Alla hjältar bär inte mantel..![]()
Vänligen,
Martin
@Sjöö Sandström, vill haaaaaaaaaaaaaaa![]()
Vänligen,
Martin
Nu snackar vi hulk![]()
Antar att du inte menade såhär grön
Kanske är seg i huvudet men vad menar du med grön? Tavlan?
Vänligen,
Martin
![]()
Antar att du inte menade såhär grön
Kanske är seg i huvudet men vad menar du med grön? Tavlan?
Vänligen,
Martin
Vilken fantastisk bild du fick till. Riktigt läckert ljusMagiskt underverk![]()
Tack jo den blev rätt fräckVilken fantastisk bild du fick till. Riktigt läckert ljus![]()
Haha, snyggt... Menade tavla! Gärna mer skogsgrön. Orkar du göra det, fast på en sån som jag länkade?![]()
Nu börjar vi snacka, mums![]()
Vänligen,
Martin
Grymt, ser ut lite som ärtpuré. Hur skulle den bli med någon blåaktig tavla? För mycket DJ eller kan det funka?![]()
Vänligen,
Martin