Passar gummi band från en worldtimer tlx på en royal steel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg upp en köp annons istället.Blev med Chronolink igår, någon som har en vit urtavla att sälja?
Blev med Chronolink igår, någon som har en vit urtavla att sälja?
Öh!![]()
Bäst att man bidrar med en CL till....![]()
Vill du "bli av med" din gula så har du en köpare...Efter bytt den svarta tavlan (efter 12år) mot en gul tavla ökade suget att byta tavla igen...
![]()
Vilken färg ska man leta efter denna gång?
Orange eller kanske Grå... går de att få tag på???
Mvh
Micke
Vill du "bli av med" din gula så har du en köpare...
Boom! Där satt den! ..Rakt upp i krysset. Så vackerHörde jag Chronolink?
![]()
Boom! Där satt den! ..Rakt upp i krysset. Så vacker![]()
När jag va barn så Älskade jag just denna färg på leksaksbilar (Då va de lite extra premium) och cyklar mm.. Då sa man Röd Metallic och inte "Sunburst"TackSom vanligt med sunburst-tavlorna är den rätt så svårfotad. Hade väldigt gärna haft en röd matt tavla också.
Kan man få lite profilbilder på era Chronolinks tack!
Så julig!Hörde jag Chronolink?
![]()
Golf Counter!? Har vi en Golf Edt?Visserligen från igår men budskapet stämmer ju.
![]()
Jo! och det finns även en racing-variant.Golf Counter!? Har vi en Golf Edt?![]()
Kronografer är härliga, men jag har mer och mer börjat förstå tjusningen med GMT. Samma sak med vit tavla, klassiskt och propert, men inbland måste man få "leka till det"!Varför inte en Chrono också när man håller på
Saknar klocka med vit tavla faktiskt och meddelade mig själv hur sanslöst viktigt det är att en klocla med vit tavla.
![]()
Den där tavlan hade suttit fint!Hörde jag Chronolink?
![]()
Ser ruskigt bra ut!Dra mig baklänges vad den röda tavlan var bra i utomhusljus!
![]()