• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tre månader?????
Va f....n!!!
Det är väl bara titta på skicket, kolla att allt funkar titta på urverket (genom glasbaksidan!) och sedan ta några bilder att ha för att se omfattningen på tavlorna om de inte kan lämna ett utlåtande på en gång! Tre månader för en värdering låter ju värdelöst i mina öron...
Men i ärlighets namn har jag ju aldrig lämnat någon klocka för värdering, så det kanske är normalt?

Tre månader?????
Va f....n!!!
Det är väl bara titta på skicket, kolla att allt funkar titta på urverket (genom glasbaksidan!) och sedan ta några bilder att ha för att se omfattningen på tavlorna om de inte kan lämna ett utlåtande på en gång! Tre månader för en värdering låter ju värdelöst i mina öron...
Men i ärlighets namn har jag ju aldrig lämnat någon klocka för värdering, så det kanske är normalt?

En vecka brukar man läsa om att det vanligtvis tar. Mina Sinn tog lite längre tid vilket jag kan förstå, men nu är det snarare nedprioritering och inte svårigheter med värderingen som är problemet. Trist att man ska behöva tjata, gillar inte det alls.

IMG_1485.JPG
Jaha, nu har min första SS fått en ståndsmässig klockhållare.

En vecka brukar man läsa om att det vanligtvis tar. Mina Sinn tog lite längre tid vilket jag kan förstå, men nu är det snarare nedprioritering och inte svårigheter med värderingen som är problemet. Trist att man ska behöva tjata, gillar inte det alls.
Richard på Erikson Ur i Sumpan är väl värderingsman? Kan du inte höra m honom istället......

Någon som vet vad ”normal” återkoppling av Nymans ur? Har både försökt ringa samt skicka Mail 2 ggr utan svar på min önskan om att jag är intresserad av den Landsort som de har.

Någon som vet vad ”normal” återkoppling av Nymans ur? Har både försökt ringa samt skicka Mail 2 ggr utan svar på min önskan om att jag är intresserad av den Landsort som de har.

Det är en liten ding på sidan av boetten men i övrigt ser den fin ut. Krona och vridring känns stabila och fungerar utan anmärkning. Ca 17.5cm handled av platt karaktär. Jag bad att de skulle återkoppla till dig under dagen :)

IMG_20181215_113916.jpg
IMG_20181215_113838.jpg
IMG_20181215_113758.jpg
IMG_20181215_113746.jpg
IMG_20181215_113717.jpg
IMG_20181215_113704.jpg
IMG_20181215_113653.jpg
IMG_20181215_113640.jpg

Tillbaka
Topp