Kanske det@HaVet7§ du bör ju ha en svart också![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske det@HaVet7§ du bör ju ha en svart också![]()
Snygg tavla!!Gripenbro säljer nu en Chronolink
http://gripenbro.se/artiklar/watches/sjoo-sandstrom-11.html
Inget fan av modellen egentligen men håller med om den där tavlan var fin!Snygg tavla!!
Känns priset rimligt?Gripenbro säljer nu en Chronolink
Känns priset rimligt?
Sågs nyligen i den här tråden.Gripenbro säljer nu en Chronolink
Klockan eller annonsen? Trodde nämligen den var nyinkommen hos gripenbroSågs nyligen i den här tråden.![]()
Klockan!Klockan eller annonsen? Trodde nämligen den var nyinkommen hos gripenbro![]()
Aha!Jag tycker att det är rimligt med tanke på att den är servad 2017 plus att Gripenbro lämnar 3 månaders garanti.
Värt att notera är att det troligtvis är originaletavla- och visare. Det är de mindre siffrorna på tavlan samt smalare visare utan lume.
Stämmer, har en 300isch serie som har silvertavla original. Smala visare, små nuffror, ingen lume.Aha!
De tidigare versionerna är alltså helt utan lume? Ingen på visarna och ingen på tavlan?
God Jul! Fan va fin den ärJulafton förtjänar bästa klockan! God jul kära SS:are på KS!
![]()
Visst är den! Någon måste ju ta hand om denGod Jul! Fan va fin den är![]()
Aha!
De tidigare versionerna är alltså helt utan lume? Ingen på visarna och ingen på tavlan?
God jul till alla här i tråden...det har blivit bra drag så här på slutet av året vilket är riktigt roligt![]()
Juldagsmorgon med min Sjöö Sandström och en gammal Levin från 60-talet. Riktigt trevligt!
Vad säger ni om matchningen av bandet...![]()
Kan hålla med om att deras egna band är väl kraftiga...framförallt till S1an...Tumme upp för bandet. Jag trycker att Sjöö´s egna band ofta är för stoppade och en plattare profil är att föredra. Färgen var också riktigt bra![]()
Utan att ha läst... Vad innebär leet?Inte många positiva kommentarer om Leet vare sig i artikeln eller här på KS. Sjöö borde fundera på att släppa en ny No-Leet version som jag faktiskt tror skulle sälja bättre.
Utan att ha läst... Vad innebär leet?
Inte många positiva kommentarer om Leet vare sig i artikeln eller här på KS. Sjöö borde fundera på att släppa en ny No-Leet version som jag faktiskt tror skulle sälja bättre.
Tror du får läsa artikeln igen. Författaren/Journalisten verkar välkomna denna Ltd Edition till SS Line-up.Inte många positiva kommentarer om Leet vare sig i artikeln eller här på KS. Sjöö borde fundera på att släppa en ny No-Leet version som jag faktiskt tror skulle sälja bättre.