Sumojocke
Basic
Gillar verkligen kombon!
Vad är det för band och var köpte du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar verkligen kombon!
Cool som fan. Perfekt till påsken!
:O Snyggg!!!Kommer i mörn
![]()
Den hade jag tagit direktVill inte kapa officiella "KS Klockan 2019" tråden så postar här. Läste en del utav synpunkterna i tråden och gjorde en Photoshop version.
![]()
Vänligen,
Martin
Enig. PåskklockanCool som fan. Perfekt till påsken!
-98, respektNr.35 till salu på nästa auktion hos Kaplans. Lägsta numret jag har sett.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3547/vara/1540173
![]()
-98, respekt![]()
LebenGår flera S&S under klubban. Man undrar ju vem ”Important Scandinavian collector” är![]()
Vad tror du, kommer den att sticka iväg i pris?Går flera S&S under klubban. Man undrar ju vem ”Important Scandinavian collector” är![]()
Vad tror du, kommer den att sticka iväg i pris?
Räcker tyvärr med att det är två av oss idioter som är intresserade, för att trissa upp prisetJag tror inte att det är tillräckligt många som anser det vara premium med ett tidigt nummer så att det påverkar priset nämnvärt mot en ”vanlig” Chronolink.
Räcker tyvärr med att det är två av oss idioter som är intresserade, för att trissa upp priset![]()
Fast mest intressant ska det väl bli att se vad Steffos golfvinst landar på?NaturligtvisHar bara svårt att se en så pass gammal oservad Chronolink gå för premiumpengar trots det låga numret. Men facit kommer den 18:e maj
![]()
Håller medFast mest intressant ska det väl bli att se vad Steffos golfvinst landar på?![]()
Håller med! Och när man kört panna länge känns storleken bra.Var tvungen att testa - varit sugen i flera år. Inte helt dum faktiskt!
![]()
Har man köpt en kan man ju lika gärna köpa en till. En svart o en vit, en på läder o en på stål.
Kommer snart
![]()
Javars, fast du har ju fler tavlor, jag bara tvåJag får nöja mig med att byta tavla när du kan byta hela klockanHärlig galenskap och grattis
![]()
Du borde ju förstås också skaffa en klocka till varje tavla!!! Låt köpfesten starta.....Jag får nöja mig med att byta tavla när du kan byta hela klockanHärlig galenskap och grattis
![]()
Bara TV4-kuvertet är ju värt utropet. Premium!Fast mest intressant ska det väl bli att se vad Steffos golfvinst landar på?![]()
Snyggt med vita tavlanHar man köpt en kan man ju lika gärna köpa en till. En svart o en vit, en på läder o en på stål.
Kommer snart
![]()
Blå. Blått och rött är en bra kombo.Kan inte bestämma mig för vilken färg?![]()
![]()
Blå. Blått och rött är en bra kombo.