Har bestämt mig....det blir den grå.Den grå är magiskt fin!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har bestämt mig....det blir den grå.Den grå är magiskt fin!
![]()
![]()
Blå. Klart som korvspadKan inte bestämma mig för vilken färg?![]()
![]()
Jag hade valt blått.Blå. Blått och rött är en bra kombo.
Jag hade valt blått.Kan inte bestämma mig för vilken färg?![]()
![]()
Stämmer i med med personerna innan, blåttKan inte bestämma mig för vilken färg?![]()
![]()
Den blåa är fin den också!
![]()
Snygg den med. Särskilt mot ett svart bandHar bestämt mig....det blir den grå.
Har bestämt mig....det blir den grå.
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-worldtimer.111099/
Jag hade nog valt en med länk, så kan du byta själv. Men det är ju smaksak![]()
Vill ha den just för att alla andra klockor jag har är på länk..![]()
VackertAlltid lika kul att glänta på locket lite och skåda motorn
![]()
allt mellan 10-20 procent, varierar kraftigt är min upplevelseFunderar på en Worldtimer i 36mm men måste iväg och prova först. Hur ser det ut med rabatter på Sjöö sandström? Någon som vet?
allt mellan 10-20 procent, varierar kraftigt är min upplevelse
Är du lite polare med ad borde 20 inte vara några konstigheter.Funderar på en Worldtimer i 36mm men måste iväg och prova först. Hur ser det ut med rabatter på Sjöö sandström? Någon som vet?
Jag köpte min med 20% via postorder från Finland då jag hade svårt att få någon rabatt alls hos svensk ad.Funderar på en Worldtimer i 36mm men måste iväg och prova först. Hur ser det ut med rabatter på Sjöö sandström? Någon som vet?
Jag köpte min med 20% via postorder från Finland då jag hade svårt att få någon rabatt alls hos svensk ad.
Bytte ut stållänk på min Sjöö Sandström Royal Steel Chronograph till blått läderband. Blev sjukt snyggt och passar den svarta tavlan. Vad tycker ni?![]()
Säljer även denna om någon är intresserad. PM om så är fallet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D v s allt man behöverVolvo, villa...Sjöö Sandström
![]()
Testa detta från Hirsch, skulle se coolt utÄr löjligt nöjd med denna! Vilka band borde jag köpa till denna som lirar med svart boett och gul tavla? Jag tänker spontant ett svart sailcloth eller svart seatbelt nato (2 piece) med pvd:at spänne. Problemet med sailcloth är att det typ inte finns äkta vara att köpa... Kom gärna med kloka inspel och åsikter. Om ni vet någon som säljer genuina sailcloth så säg gärna till.
![]()
![]()
Absolut. Bra förslag! Jag funderar på om de gula nyanserna är tillräckligt lika. Urtavlan är inte så ”lysande” gul som bandet ser ut att vara.Testa detta från Hirsch, skulle se coolt ut
![]()
Nej det är sant, har de Hirsch i någon butik i närheten kan man ju fråga om de har bandet inne så kan man kolla och jämföra. Annars kan det se ganska skevt ut om det är alldeles för olika nyanser.Absolut. Bra förslag! Jag funderar på om de gula nyanserna är tillräckligt lika. Urtavlan är inte så ”lysande” gul som bandet ser ut att vara.