Jävla AIKare.
"Snygg" klocka.
Oj
*Total tystnad*
Nej, faktiskt mest. Ny klocka? Snygg!/Cool!
Två komplimanger alltså, (de översta)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävla AIKare.
"Snygg" klocka.
Oj
*Total tystnad*
Jag är varken rörmokare, tatuerad eller yrkeskriminell, dvs inte AIKare, så jag tar den typen av kommentarer som en grov förolämpningTvå komplimanger alltså, (de översta)![]()
Jag är varken rörmokare, tatuerad eller yrkeskriminell, dvs inte AIKare, så jag tar den typen av kommentarer som en grov förolämpning![]()
Bra början på din SS-samling!! Vad blir nästa??
Ja den smyger ju inte under radarn direktJävla AIKare.
"Snygg" klocka.
Oj
*Total tystnad*
Undrar om det igentligen är denna jag ska ha som semesterdinka!?Klar man kör en ORC också
![]()
Neeee. Du ska ha kycklingenUndrar om det igentligen är denna jag ska ha som semesterdinka!?![]()
![]()
Neeee. Du ska ha kycklingen
![]()
Perfekt sådan, om du frågar moiUndrar om det igentligen är denna jag ska ha som semesterdinka!?![]()
![]()
Vidbränd kyckling mot rent svenskt stål! Mohaha..så är det förstås!
Den är bra!!!Denna tror jag
![]()
Riktigt snyggt med rött!Provade precis lite olika band på den grå. Funkar rätt så bra faktiskt. Föredrar den nog ändå på länk!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fräck klocka som jag själv funderat på flera gångerKlar man kör en ORC också
![]()
Underskattat snygg modellDenna tror jag
![]()
Flott!Rykande färsk. Jäkligt nöjd.
![]()
Grym klocka!Rykande färsk. Jäkligt nöjd.
![]()
Sportig liten sak det här. Gillar den skarpt!
Fin bild
![]()
Härlig färg på tavlan!Rykande färsk. Jäkligt nöjd.
![]()
TackarGrattis!![]()
Fräck klocka som jag själv funderat på flera gånger
Kolla in på ett ”Köp & Sälj” nära digUndrar om det igentligen är denna jag ska ha som semesterdinka!?![]()
![]()
Du eller jag HaVet?Kolla in på ett ”Köp & Sälj” nära dig
Definitivt en klocka jag kommer äga igen i framtiden, väldigt funktionell och egen.