Ser riktigt bra ut!Familjen växer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt bra ut!Familjen växer...
Dessutom behövde du en Extreme med det nicket!Familjen växer...
Grattis! TiE:s guldextrem är riktigt fet!!! Bra bredd på dina SS. Men du behöver ju en Tonneau!!Familjen växer...
Inte personligen, men vad jag hört av andra så är dom väldigt frikostiga vad gäller garantitiden på klockorna med Soprod. Vet även nån som bara behövt betala för vanlig täthetsgenomgång men samtidigt fått verkbyte på en klocka som var år utanför garanti och väldigt välanvänd, så fullt rimligt.Det vore kul att veta. Finns det någon här på forumet som har fått sitt urverk utbytt efter garantin gått ut?
Du tänker väl inte sälja din?Grattis! TiE:s guldextrem är riktigt fet!!! Bra bredd på dina SS. Men du behöver ju en Tonneau!!
Inte ännu på ett tag i alla fall....!!!Du tänker väl inte sälja din?
- Vore ju klädsamt av SjööSandström att bekräfta här att "vad du hört av andra" stämmer.Inte personligen, men vad jag hört av andra så är dom väldigt frikostiga vad gäller garantitiden på klockorna med Soprod. Vet även nån som bara behövt betala för vanlig täthetsgenomgång men samtidigt fått verkbyte på en klocka som var år utanför garanti och väldigt välanvänd, så fullt rimligt.
Kan bara hålla med ...Inte ännu på ett tag i alla fall....!!!
Men det vore ju kul att se fler här på KS! Jäkligt bra kostymklocka tycker jag.
Det vore kul att veta. Finns det någon här på forumet som har fått sitt urverk utbytt efter garantin gått ut?
Jag har 16,5-17cm handleder och kör på en 41mm som jag trivs otroligt bra med. Upplever den inte som stor.Worldtimer 36mm på gummi verkar ju otroligt sexig. Någon som vet hur den sitter på runt 17cm handleder? Upplevs den som större än exempelvis Omega SMP 36.25mm?
Våld, mycket våld.Öppnar man spännet på en SS Royal Steel på något särskilt sätt eller är det normalt att dra upp det genom att ta i?
Man behöver få till rätt teknik så funkar det smidigt. Svårt att förklara.Öppnar man spännet på en SS Royal Steel på något särskilt sätt eller är det normalt att dra upp det genom att ta i?
Man behöver få till rätt teknik så funkar det smidigt. Svårt att förklara.
Edit, eller som @zippan säger
Ser att du använder stödfinger som taktik, det hjälpte.
Haha! Bra då!Ser att du använder stödfinger som taktik, det hjälpte.![]()
Den är också bra!Metod 2 med ett finger mellan länk och vilkås:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra metod men förutsätter väl ett visst bilhandlarhäng?Metod 2 med ett finger mellan länk och vilkås:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lumen i tim- och minutvisarna, lumeplupparna utanför indexen och texten automatic?![]()
Kastar in en bild på originalet till Worldtimern, dvs generation 1 (Finns 100 ex av den här tavlan.) Kan ni hitta skillnaderna mot de som säljs nu???
Nope! Funkar bra ändå!!!Bra metod men förutsätter väl ett visst bilhandlarhäng?![]()
Annan sekundvisare och 24h-visare ocksåLumen i tim- och minutvisarna, lumeplupparna utanför indexen och texten automatic?