• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det vore kul att veta. Finns det någon här på forumet som har fått sitt urverk utbytt efter garantin gått ut?
Inte personligen, men vad jag hört av andra så är dom väldigt frikostiga vad gäller garantitiden på klockorna med Soprod. Vet även nån som bara behövt betala för vanlig täthetsgenomgång men samtidigt fått verkbyte på en klocka som var år utanför garanti och väldigt välanvänd, så fullt rimligt.

Inte personligen, men vad jag hört av andra så är dom väldigt frikostiga vad gäller garantitiden på klockorna med Soprod. Vet även nån som bara behövt betala för vanlig täthetsgenomgång men samtidigt fått verkbyte på en klocka som var år utanför garanti och väldigt välanvänd, så fullt rimligt.
- Vore ju klädsamt av SjööSandström att bekräfta här att "vad du hört av andra" stämmer.

Nytt in idag. Min första Sjöö Sandström. Satan vad bra den är!
20200511_135008.jpg

Worldtimer 36mm på gummi verkar ju otroligt sexig. Någon som vet hur den sitter på runt 17cm handleder? Upplevs den som större än exempelvis Omega SMP 36.25mm?

4C97A78A-5FD5-4CAA-84E3-D59E8FC1AD6D.jpeg

Kastar in en bild på originalet till Worldtimern, dvs generation 1 (Finns 100 ex av den här tavlan.) Kan ni hitta skillnaderna mot de som säljs nu???

Tillbaka
Topp