• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ute på långtur i Marsfjällen.
IMG_20200721_161625.jpg

Har inte testat just detta band men har testat många andra och tycker egentligen bara nato blir bra då stiften sitter så långt ut och långt ner på bandhornen vilket skapar ett stort gap. Eventuellt kan det motverkas något med ett band som bygger mer på höjden och inte har stiftet fullt så långt ut på bandet som det du frågar efter.
Tack för input. Kan hända att jag testkör ett sail strap framledes ändå för att stilla min nyikenhet.Nato är icke min grej då jag har svårt för den där flärpen/bullen som uppstår.

Tack för input. Kan hända att jag testkör ett sail strap framledes ändå för att stilla min nyikenhet.Nato är icke min grej då jag har svårt för den där flärpen/bullen som uppstår.
Ser fram emot att se resultatet! Det går också att klippa bort den extra loopen på natot eller att köpa single pass nato för att bli av med bullen.

Tillbaka
Topp