Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasiken den blå gör sig riktigt bra på gummi.Ute på långtur i Marsfjällen.![]()
Ute på långtur i Marsfjällen.![]()
Riktigt trevlig modell! Vad är det för band du har?Ute på långtur i Marsfjällen.![]()
Det är Sjöö Sandströms egna gummiband.Riktigt trevlig modell! Vad är det för band du har?
Tack för input. Kan hända att jag testkör ett sail strap framledes ändå för att stilla min nyikenhet.Nato är icke min grej då jag har svårt för den där flärpen/bullen som uppstår.Har inte testat just detta band men har testat många andra och tycker egentligen bara nato blir bra då stiften sitter så långt ut och långt ner på bandhornen vilket skapar ett stort gap. Eventuellt kan det motverkas något med ett band som bygger mer på höjden och inte har stiftet fullt så långt ut på bandet som det du frågar efter.
Ser fram emot att se resultatet! Det går också att klippa bort den extra loopen på natot eller att köpa single pass nato för att bli av med bullen.Tack för input. Kan hända att jag testkör ett sail strap framledes ändå för att stilla min nyikenhet.Nato är icke min grej då jag har svårt för den där flärpen/bullen som uppstår.
Fet den där!Mellanlandar mellan delsträckning 1 och 2 av tre på semestermaraton
![]()
41.Vilken storlek är det? Var inne och provade båda storlekarna häromdagen men 41 fanns inte på gummi. Är kluven ang storlek![]()
Fet den där!
41.
Vad är det för ad som inte har ett gummi liggande?
Typ random Koockmaster mao?Utan att hänga ut, så tror jag säljaren i butiken inte var helt självsäker på att fixa det själv.
Ser bra utUte på långtur i Marsfjällen.![]()
Den där längtar man ju extra mycket efterMellanlandar mellan delsträckning 1 och 2 av tre på semestermaraton
![]()
Sluta teasa nu och ut med nya Landsorten!Den där längtar man ju extra mycket efter![]()
Ja när kan man beställa en??Den där längtar man ju extra mycket efter![]()
Riktigt fina bilder och första generationens WT är trevlig.Idag fick WT:bada på sandstrand...
![]()
![]()
![]()
Härligt att se hur du använder WorldtimernIdag fick WT:bada på sandstrand...
![]()
![]()
![]()
Köp bara kööpFick provat worldtimern idag igen, 36an bärs verkligen större än vad storleken säger... sitter riktigt bra! 41an är för stor för mig med en handled på 17.5...tycker jag iaf
Suget minskade ju inte direkt efter dagens provning av klockorna...
Orange eller blå skulle det nog bli isåfallKöp bara kööpVilken färg lutar det isåfall mot?
Härligt, du lär bli nöjd oavsett vilken du väljer! Min orangea hälsarOrange eller blå skulle det nog bli isåfall![]()
Köp köp! Blå tycker jagFick provat worldtimern idag igen, 36an bärs verkligen större än vad storleken säger... sitter riktigt bra! 41an är för stor för mig med en handled på 17.5...tycker jag iaf
Suget minskade ju inte direkt efter dagens provning av klockorna...
Eller bådaOrange eller blå skulle det nog bli isåfall![]()
Helt rätt!!!Eller båda![]()
![]()
Japp i knowMen du saknar ju en svart.....
![]()
![]()
Har du en taco med dig såSjöö Sandström och Greta Garbo, kan det bli mer svenskt?![]()