Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av de snyggaste klockorna som gjortsSlänger in en bild på min gamla av ren saknad! Blir en Chronolink framöver!![]()
Sett dem gå för mellan 12 och 20 beroende på skick, service och ålder typ.Va ligger andrahandsvärdet på royalsteel chrono på? Förstår att det Skiljer lite men ungefär?
(Med länk)
20 var det länge sedan jag såg någon gå för.Sett dem gå för mellan 12 och 20 beroende på skick, service och ålder typ.
Det har du säkert rätt i. Tänkte nog egentligen på annonspriser mer än vad de faktiskt säljs för. Men okej. Mellan 12 och 17. Den svarta som ligger på säljes nu värkar dock gå trögt för 12...20 var det länge sedan jag såg någon gå för.
Tror tyvärr det är svårt att få mer än max 17 även om den är mycket fint skick....
Inser nu att jag nog satte priset alldeles för högt på min Chrono jag la ut idag, även om den är nära nyskick.20 var det länge sedan jag såg någon gå för.
Tror tyvärr det är svårt att få mer än max 17 även om den är mycket fint skick....
Eftersom du inte har länk så några tusen ner kanske. Helt off är du väl inte.Inser nu att jag nog satte priset alldeles för högt på min Chrono jag la ut idag, även om den är nära nyskick.
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-royal-steel-chronograph.135615/
Vad tror ni är ett mer rimligt pris?
Eftersom du inte har länk så några tusen ner kanske. Helt off är du väl inte.
Har du fått skambud?
Jag brukar ha is i magen lite mer än en dag. Fin klocka oavsett.Faktum är att jag inte fått något bud allsTyvärr då jag är öppen för det.
Nåväl, får göra en prisbump under morgondagen.
Rätt ny o fräsch, men ingen länk. Jag skulle tippa att 15 kan vara ett lämpligt annonspris.....Inser nu att jag nog satte priset alldeles för högt på min Chrono jag la ut idag, även om den är nära nyskick.
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-royal-steel-chronograph.135615/
Vad tror ni är ett mer rimligt pris?
Rätt ny o fräsch, men ingen länk. Jag skulle tippa att 15 kan vara ett lämpligt annonspris.....
Trist förstås att den ligger så långt under ursprungspris, men så ser nog marknaden ut tror jag.
Jag hade nog haft den ute iallafall en vecka för 17. Se om rätt köpare dyker uppJa den är i ett väldigt fint skick. Synd bara att de tappar så mycket i värde från ursprungspriset, över 50%.
Tänker att jag bumpar till 17. Tycker personligen det är ett kanonpris för rätt köpare, speciellt med tanke på skicket![]()
Du är en sann ambassadör för WorldtimernIdag var det lite blåsigt på förmiddagen så WT:n fick sola bland sanddynerna innan det blev bad i vågorna.....![]()
Jag tog tyvärr bara med den på semestern. Annars hade det nog blivit bilder på RS Chronon också.Du är en sann ambassadör för Worldtimern![]()
Jag hade nog haft den ute iallafall en vecka för 17. Se om rätt köpare dyker upp
Lycka till med försäljningen. Och det blir väl en ny Sjöö sen tar jag för givet![]()
Bra val båda två!Självklart blir det en ny SjööSuget är stort efter en Worldtimer, blå eller orange.
Grattis! Då kanske du kan mäta lug to lug och svara på föregående fråga.Impulsköpt en ny Worldtimer 36 som får hålla min RS sällskap.
![]()
Min går ungefär +10 liggande trean upp, +5 på armen och +3 tavla upp. Stora variationer men jag är inte så känslig. Nya verket sitter i sen 2018.Min WT går +1 sek på 24 tim.
Det känns ju rätt skapligt ändå. Hur går era ?![]()
Min ligger på ungefär samma som din och min har det nya verket oxå.Min går ungefär +10 liggande trean upp, +5 på armen och +3 tavla upp. Stora variationer men jag är inte så känslig. Nya verket sitter i sen 2018.
Ok. Har bara mätt med tavla upp på mina två med nya verket och min orangea gick +2 senast jag kollade.Min går ungefär +10 liggande trean upp, +5 på armen och +3 tavla upp. Stora variationer men jag är inte så känslig. Nya verket sitter i sen 2018.
Min orangea har legat på ca 2 sek/dygn med tavlan uppåt! Det är jag riktigt nöjd medMin WT går +1 sek på 24 tim.
Det känns ju rätt skapligt ändå. Hur går era ?![]()
Återkommer.Grattis! Då kanske du kan mäta lug to lug och svara på föregående fråga.
Det är bra. Min frus rsc36 går stabilt på +2 också.Ok. Har bara mätt med tavla upp på mina två med nya verket och min orangea gick +2 senast jag kollade.
Möjligt att det är så. Min frus hade dock soprod när hon köpte den sommaren 19 och gick +25/+30 innan bytet av verk. Kan ju säkert variera en del.Min ligger på ungefär samma som din och min har det nya verket oxå.
jag tror att soprod avvek mindre än sellita