kevinklocksnack
Basic
Hur upplever ni worldtimer som daglig beater/deskdiver? Tänker främst i (min) ypperliga storleken 36mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har jag iofs en 41a men den har varit på säkert 5 dagar i veckan nu under sommaren.Hur upplever ni worldtimer som daglig beater/deskdiver? Tänker främst i (min) ypperliga storleken 36mm
Tack för input, lutar åt en med svart urtavla till hösten!Nu har jag iofs en 41a men den har varit på säkert 5 dagar i veckan nu under sommaren.
Tål vatten, inte så hög, flyger på gummi och går man ner till 36mm så blir den väldigt diskret.
Instämmer. Har också en 41:a (svart) och uppskattar vattentätheten, den rimliga höjden, lättavläst tavla, bekvämt o pålitligt länkarmband (med suveränt lås!), men har aldrig testat den på originalgummi. (Testade på läder men tyckte inte det blev snyggt tyvärr....)Nu har jag iofs en 41a men den har varit på säkert 5 dagar i veckan nu under sommaren.
Tål vatten, inte så hög, flyger på gummi och går man ner till 36mm så blir den väldigt diskret.
Har en 36:à och tycker den funkar till allt.Hur upplever ni worldtimer som daglig beater/deskdiver? Tänker främst i (min) ypperliga storleken 36mm
Ja den försvann fort!!!https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-25-anniversary-extra-röd.135874/
10k. Kommer gå fort! Köp köp!
@Sthlm-Nicklas
Vem knep den?Ja den försvann fort!!!
Inte jag! (Tyvärr....)Vem knep den?
Tänkte imorse att en röd klocka, det vill jag inte ha. Men nu blev jag tveksam. Fan ocksåInte jag! (Tyvärr....)
Bor du i Stockholm kan du få låna nån vecka och prova om du gillar. Den är lite speciell. För mig är det behålla.Tänkte imorse att en röd klocka, det vill jag inte ha. Men nu blev jag tveksam. Fan också![]()
Tack för erbjudandet! Ska ha det i åtankeBor du i Stockholm kan du få låna nån vecka och prova om du gillar. Den är lite speciell. För mig är det behålla.
Tänkte imorse att en röd klocka, det vill jag inte ha. Men nu blev jag tveksam. Fan också![]()
Såklart du har den röda tavlan ocksåInget fel på röda Sjöö Sandström
![]()
![]()
Såklart du har den röda tavlan ocksåVilken är din absoluta favorit när det kommer till tavla för Chronolinken?
Cool röd färg! Kanske får tänka omInget fel på röda Sjöö Sandström
![]()
![]()
Byter du själv? Vad tar uris för ett byte annars?Det varierar från stund till stundJust nu har den grå tavlan fått sitta i väldigt länge.
Byter du själv? Vad tar uris för ett byte annars?
GuiltyVem knep den?
Grattis!!! Hur många olika Sjöö har du nu??Guilty
![]()
Passade perfekt att svänga förbi och köpa den när jag var på genomresa.
Har funderar länge på att införskaffa något rött så när tillfället kom vad kunde passa bättre än just denna.
Är dock van vid mindre klockor så vi får se hur 41 känns i längden.
Kan tänka mig att det här blir en trevlig kamrat att bära i december och juletider.
Kul med ett projekt! men kan jag rösta tillbaka gummit?Mäktade inte med att hosta upp 5900 för en ny orginallänk (köpte min på gummi) så klickade hem en 200-kronorslänk från Amazon istället. Efter lite filande, bankade och bockande sitter den som en smäck. Får se hur länge den håller - med lite otur så sumpar jag kanske hela skiten i havet vid nästa bad
![]()
![]()
![]()
Kul med ett projekt! men kan jag rösta tillbaka gummit?![]()
Tackar! Har bara 3 stycken än så länge.Grattis!!! Hur många olika Sjöö har du nu??
Bra där! I ditt tempo är det nog snart dubblat....Tackar! Har bara 3 stycken än så länge.