C
Coach
Guest
Ja man vet aldrig, finns ju fler färger att samla påBra där! I ditt tempo är det nog snart dubblat....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja man vet aldrig, finns ju fler färger att samla påBra där! I ditt tempo är det nog snart dubblat....![]()
Och modeller......Ja man vet aldrig, finns ju fler färger att samla på![]()
Faan den är ju snygg ju! Fler bilder!Guilty
![]()
Passade perfekt att svänga förbi och köpa den när jag var på genomresa.
Har funderar länge på att införskaffa något rött så när tillfället kom vad kunde passa bättre än just denna.
Är dock van vid mindre klockor så vi får se hur 41 känns i längden.
Kan tänka mig att det här blir en trevlig kamrat att bära i december och juletider.
Ja och den är klart ännu bättre irl.Faan den är ju snygg ju! Fler bilder!
Snygg!!Magnifik![]()
Ingen idé att smyga. Min svärmor bara tittar på mig och suckar.Ser rött ikväll. Smygfotar under middagsbordet när mina svärföräldrar inte ser![]()
![]()
Ha ha ja det kanske är lika bra att skippa smygandet.Ingen idé att smyga. Min svärmor bara tittar på mig och suckar.
Av någon du känner eller någon som råkade gå förbi ?![]()
Jag blev också idiotförklarad på stranden idag när jag försökte ta en bild.....
Tack o lov (?) bara av släkt o vänner.....Av någon du känner eller någon som råkade gå förbi ?
Jag hade lite svårt för det i början men har vant mig nu. Föredrar dock en tapered länk.Hur upplevs den raka länken på 41 mm modellerna? Har inte kommit iväg och provat dem men på bilderna tycker jag den avsmalnande länken på 36 mm modellerna ser mer tilltalande ut.
Just det, sägas ska att gummit är riktigt riktigt bra!Hur upplevs den raka länken på 41 mm modellerna? Har inte kommit iväg och provat dem men på bilderna tycker jag den avsmalnande länken på 36 mm modellerna ser mer tilltalande ut.
Lite så jag tänkte, men vill inte behöva vänja mig vid en klocka. Får åka och prova och känna.Jag hade lite svårt för det i början men har vant mig nu. Föredrar dock en tapered länk.
Åk och kläm. Länken är ju snygg så det räcker och blir över.Lite så jag tänkte, men vill inte behöva vänja mig vid en klocka. Får åka och prova och känna.
Farligt när man skapat dig själv ett behov. I det här fallet en allround klocka som smyger in under skjortmanschetten...Åk och kläm. Länken är ju snygg så det räcker och blir över.
Både wt och rsc är riktigt smidiga. Klart du behöver en sån.Farligt när man skapat dig själv ett behov. I det här fallet en allround klocka som smyger in under skjortmanschetten...
Slutar väl med en WT41 på gummi och en RSC36 på länkBåde wt och rsc är riktigt smidiga. Klart du behöver en sån.
Dödlig komboSlutar väl med en WT41 på gummi och en RSC36 på länk![]()
Du behöver båda!Jag är sugen på en svart eller blå WT41 eller RS41. Någon som vill byta mot min vita? Pm:a!
Instämmer till fullo! Synd bara att barnen behöver mat ocksåDu behöver båda!
Vad har du för storlek på dina andra klockor?Oj vad jag har fastnat för en worldtimer med vit tavla. Är dock sjukt osäker på om jag ska gå på en 36 eller 41.. jag har inte testat någon av dem.
Är det nån som är vanligare än den andra? Är 41 jävligt stor?
Dumma frågor kanske![]()