Synd på ett så fint ex. Jag har ju redan en S1 och får nöja mig med den. Hade jag inte haft en hade jag varit intresserad direkt.- Men inget napp här i tråden tyvärr, så det får bli lite andra försök![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd på ett så fint ex. Jag har ju redan en S1 och får nöja mig med den. Hade jag inte haft en hade jag varit intresserad direkt.- Men inget napp här i tråden tyvärr, så det får bli lite andra försök![]()
- Är själv lite förvånad över att ingen här är intresserad.Synd på ett så fint ex. Jag har ju redan en S1 och får nöja mig med den. Hade jag inte haft en hade jag varit intresserad direkt.
- Såld!SÅLD!
Har till slut bestämt mig för att sälja den här, det fungerar inte för mig med en 36mm klocka (har 20+cm handled).
Börjar med att fråga här om nån vill överta den innan jag lägger ut den på K&S.
Den är extremt ovanlig, en av kanske fem stycken gjorda, en Serie1 i kronometerutförande.
Klockan levereras i originalbox och med ett slitet originalband.
Den är helservad för ca ett år sedan (för 4400kr), papper finns på det. Den polerades inte, urmakaren tog bara bort ett par fula märken på baksidan av bandhornen efter bandbyte.
Den är i fint men använt skick, glaset har inte heller några skador. Båda baklocken som medföljde från början följer förstås med.
Jag vill ha tiotusenkronor för den. Jag gör gärna f2f-affär, bor i norra Västmanland. Jag kan tyvärr inte ta några byten. Jag finns i goodguytråden om någon vill kolla upp mig.
Du är välkommen att höra av dig via pm.
![]()
![]()
![]()
Yes sir! Sjukt pep på min första SS.SÅLD!
Har till slut bestämt mig för att sälja den här, det fungerar inte för mig med en 36mm klocka (har 20+cm handled).
Börjar med att fråga här om nån vill överta den innan jag lägger ut den på K&S.
Den är extremt ovanlig, en av kanske fem stycken gjorda, en Serie1 i kronometerutförande.
Klockan levereras i originalbox och med ett slitet originalband.
Den är helservad för ca ett år sedan (för 4400kr), papper finns på det. Den polerades inte, urmakaren tog bara bort ett par fula märken på baksidan av bandhornen efter bandbyte.
Den är i fint men använt skick, glaset har inte heller några skador. Båda baklocken som medföljde från början följer förstås med.
Jag vill ha tiotusenkronor för den. Jag gör gärna f2f-affär, bor i norra Västmanland. Jag kan tyvärr inte ta några byten. Jag finns i goodguytråden om någon vill kolla upp mig.
Du är välkommen att höra av dig via pm.
![]()
![]()
![]()
- Du kommer att få en kul och mycket ovanlig klocka i fint skick! Du har den nog på tisdagYes sir! Sjukt pep på min första SS.
Kul! Ja tack själv- Du kommer att få en kul och mycket ovanlig klocka i fint skick! Du har den nog på tisdag
Och tack för en trevlig affär.
Om någon vecka kommer du behöva en Chronolink också!!!Yes sir! Sjukt pep på min första SS.
Jasså det tror duOm någon vecka kommer du behöva en Chronolink också!!!
![]()
![]()
Släpper du verkligen taget? Messa i så fall.Om någon vecka kommer du behöva en Chronolink också!!!
![]()
![]()
Verkligen en ikon den där pjäsen, hur många olika tavlor fanns det att tillgå när den producerades?Om någon vecka kommer du behöva en Chronolink också!!!
![]()
![]()
Det har @Clark Kent bäst koll på....Verkligen en ikon den där pjäsen, hur många olika tavlor fanns det att tillgå när den producerades?
Sitter som en smäckBättre sent än aldrig. Ny in i fredags![]()
Worldtimern är vansinnigt bra i min mening. Hoppas verkligen att de sätter dykaren och att den lanseras snart.Sitter som en smäck![]()
Snyggt!Bättre sent än aldrig. Ny in i fredags![]()
Och när man fått tag i en Chronolink så börjar racet att hitta massa tavlorOm någon vecka kommer du behöva en Chronolink också!!!
![]()
![]()
Då är det nog min eller @Clark Kent klocka som du har sett flyga förbi på foto..finns många härliga varianterChronolinken böcker sådant ha-begär...
har det inte skymtat förbi en fantastisk mörk/vinröd tavla här på forumet någonstans ?
Då är det nog min eller @Clark Kent klocka som du har sett flyga förbi på foto..finns många härliga varianter
Den röda är verkligen en höjdare, finns ”för många” bra tavlor så man inte vet vad man skall välja..själv kör jag nu carbon men inväntar några nya tavlor som förhoppningvis jag får ta del av i mitten på denna vecka.
Den röda är verkligen en höjdare, finns ”för många” bra tavlor så man inte vet vad man skall välja..själv kör jag nu carbon men inväntar några nya tavlor som förhoppningvis jag får ta del av i mitten på denna vecka.
Så otroligt vacker
Grymt läcker tavla! På en sjukt cool och snygg modell
Verkligen en ikon den där pjäsen, hur många olika tavlor fanns det att tillgå när den producerades?
Det har @Clark Kent bäst koll på....
Kan inte röja källor men hoppas allt blir klart snartJag har lagt ner den mer aktiva jakten för tillfället. Var har du fyndat någonstans?![]()