• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad blir det härnäst @Limeee ? :) Royal Capital?

Fin klocka oavsett! Vem hugger?

Edit: såg att en speedy är på väg. Speedy och en Sjöö = bra kombo!

Vad blir det härnäst @Limeee ? :) Royal Capital?

Fin klocka oavsett! Vem hugger?

Edit: såg att en speedy är på väg. Speedy och en Sjöö = bra kombo!
Jag är verkligen delad gällande försäljningen, finns fortfarande stor risk att Chronolinken dras tillbaka. Vore grymt med no-date kombon Chronolink och Speedy 005... Så om ingen nappar och hugger den snabbt så behålls den gladeligen! Dock är det ju inte bara en fråga om vad man gillar, utan tyvärr även en ekonomisk fråga :rolleyes:

Jag är verkligen delad gällande försäljningen, finns fortfarande stor risk att Chronolinken dras tillbaka. Vore grymt med no-date kombon Chronolink och Speedy 005... Så om ingen nappar och hugger den snabbt så behålls den gladeligen! Dock är det ju inte bara en fråga om vad man gillar, utan tyvärr även en ekonomisk fråga :rolleyes:
Chronolink och speedy är en riktigt fin kombo.

Haha, jag känner igen det där. Det finns många klockor man vill prova men är man inte ekonomiskt oberoende blir det svårt att ha dem samtidigt.

Chronolink och speedy är en riktigt fin kombo.

Haha, jag känner igen det där. Det finns många klockor man vill prova men är man inte ekonomiskt oberoende blir det svårt att ha dem samtidigt.
Ja det skulle ju inte sitta fel med en manual winding duo! Precis, så går in med inställningen att det blir bra oavsett. Antingen säljs den och någon annan får njuta av den, eller så får jag behålla den och ha en grym duo:D

• Like
Reactions: NRE
FF4CEC52-7A9B-4CAF-A089-6318451343EC.jpeg

Tillbaka
Topp