Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Dags att julpynta, tur man har verktyg!
![]()
![]()
- Det där är de två bästa!Dags att julpynta, tur man har verktyg!
![]()
![]()
Så jävla härjad klocka. UnderbarDet börjar nog bli dags för Utte att åka på spa igen.. det var ett par år sedan
![]()
Var var var?Snart kommer nog mer info om nya annual![]()
Har du också läst mailen idagSnart kommer nog mer info om nya annual![]()
Va fan, jag får inte nyhetsbrev eller nåt! Skriv nu! Vad händer?Har du också läst mailen idag![]()
Mailet hade faktiskt landat i min skräplåda ..Va fan, jag får inte nyhetsbrev eller nåt! Skriv nu! Vad händer?![]()
Tack så mycketMailet hade faktiskt landat i min skräplåda ..
"Dear Customer,
Thank you for registering your interest in our annual edition 2020. We are glad to inform that it´s soon time to launch this year's execution. As always we manufacture 86pcs and since you registered your interest early, you have priority to buy this year's edition."
självklart! just nu 162 intresseanmälningar till den enligt Sjöö Sandström.Tack så mycket
Utte har levt han!Så jävla härjad klocka. Underbar
Den där !
Jag skulle vilja gå crazy med en lila!
Exakt, så jäkla läckert! Kanske till och med med svart istället för silver ?
En annual Explorer 1 med datum? Och grymt mycket lumen!Tror på orange eller gul men hoppas på meteorit eller typ någon slags tavla med loggan i struktur, tänk rolexrolexrolex-tavlor
Fin! GrattisMin första ss. Fick idag. Sjukt nöjd!
![]()
trivs bättre med denna än jag gjort med rolex, omega eller gs
Snyggt!Min första ss. Fick idag. Sjukt nöjd!
![]()
SSnyggt! Gratulerar.Min första ss. Fick idag. Sjukt nöjd!
![]()
Tror inte jag har sett en classic på gummi förrut, såg bra ut, länken är dock riktigt fin.
Gummit och länken passar rakt emellan rs och wt.Tror inte jag har sett en classic på gummi förrut, såg bra ut, länken är dock riktigt fin.
Är det någon slags annual?
Haha vafan!Gummit och länken passar rakt emellan rs och wt.
Nej, bara jag som lekt lite i telefonen.![]()