Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara hålla med att den är väldigt läckerVar lite inne på att byta till blå tavla men den här är så jäkla läcker...
![]()
Grym bild!Var lite inne på att byta till blå tavla men den här är så jäkla läcker...
![]()
Top notch![]()
Till Er Alla
Från Oss Alla
GOD JUL
Vad har hänt med gummit?! Glappet till boettenUte och åker lite båt med ”Utte”
![]()
Bra val! Skulle säga att du kan räkna mellan 15-20k för en sådan.Godkväll!
Är lite sugen på att utöka min samling med ännu en Sjöö & Sandström klocka, nämligen en Royal Steel Chronograph, tänker mig en begagnad i bra skick.
Är det någon som har bra koll på vad dom brukar gå för när dom flippas?
Tacksam för input.![]()
Jag håller med. Jag sålde min för 15’ för någon månad sen. Men den hade rätt slitet armband.....Bra val! Skulle säga att du kan räkna mellan 15-20k för en sådan.
Grattis till en snygg dinkaSå har även jag fått leverans!
![]()
![]()
![]()
Minns du hur du fick upp ögonen för varumärket?Series 1 - köpte den ny när det begav sig. Kul att ha varit med från början.
![]()
Väldigt fint tagna bilder.Så har även jag fått leverans!
![]()
![]()
![]()
Du har ju julgranskulorna klara redan! Härlig samling![]()
Till Er Alla
Från Oss Alla
GOD JUL
Det där såg väl inte alltför pjåkigt ut![]()
Kanske faktiskt funkar. Så här blir det(löste upp ett jack på spännet efter foto så nu börjar ilningarna släppa...)
Hej, ny på klocksnack men inte ny med S&S. Använder mest min UTC ORC i samband med att jag kappseglar, då med svart Natoband i gummi (på bilden dock med original länken). Men på vinterhalvåret kör jag länk eller ännu hellre khakifärgat mockaband.
Mkt vackert, min är tom graverad med mitt medlemsnummer på bakboetten.Snyggt med en KSSS-SjööDetta ex är från 2016.
![]()
Jo, s&s verkar ha något sånt tänk. För min del så är jag väl en "punter" (känns bättre med engelska...)Du har ju julgranskulorna klara redan! Härlig samling![]()
Med den gröna var det mest för Gaisfärgerna, inte för att det passadeDet där såg väl inte alltför pjåkigt utHittills så tycker jag den flyger högst på länk.
Säljs inte denna på länk?![]()
Kanske faktiskt funkar. Så här blir det(löste upp ett jack på spännet efter foto så nu börjar ilningarna släppa...)
Länk följer med,Säljs inte denna på länk?
Passar länken från de tidigare modellerna?