Harry Palmer
Silver
Håller med. Hoppas verkligen den kommer tillbaka som 37 eller 36mm. Perfekt storlek på den IMOVerkligen snygg dressare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. Hoppas verkligen den kommer tillbaka som 37 eller 36mm. Perfekt storlek på den IMOVerkligen snygg dressare.
Priset är 23.400kr![]()
Det är priset på Royal Black Copper, @slimjim undrade över priset på nya Royal Steel 36/37(?)mm. Är det enhetspris på SS numera?Priset är 23.400kr![]()
Det är priset på Royal Black Copper, @slimjim undrade över priset på nya Royal Steel 36/37(?)mm. Är det enhetspris på SS numera?
Tack för i går! Hade jättetrevligt!
Bara att slå till!Vart tvungen att åka in och pröva den... fan... man blev inte mindre sugen nu...
![]()
Spännande! Såg precis bilden ocksåDet kommer mera...
![]()
Vissa har ju fått kika på den redan men nu verkar den vara på väg ut..
Bara att slå till!
Ska ju vara pärlemor, vilket kanske är svårt att få "jämn" på bild....Varför ser tavlan så märklig ut på den vita????
Flyg inte för nära solenHmmmm........
Ser mer ut dom papper som blivit blött och sedan torkat.....
Jag måste nog kika på den live!
Pärlemo går ju typ inte få rättvist på bild, någonsin. Tror den är skitfin!Hmmmm........
Ser mer ut dom papper som blivit blött och sedan torkat.....
Jag måste nog kika på den live!
Ska bli spännande att se den där IRL
Varför är det bra pris? 15% från nypriset är väl aldrig bra på en Sjöö Sandström, eller missar jag nåt?Bra pris på Black night på Blocket
http://m.blocket.se/Stockholm/Sjoo_sandstrom_utc_skydiver_black_night_ny_70832261.htm?aw=1
![]()