Hawk100
Silver
Nä det vore ju dumt....Nej. Ingen bevakning på det. Tänker ändå inte byta tavla på min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä det vore ju dumt....Nej. Ingen bevakning på det. Tänker ändå inte byta tavla på min.
Får ta mig förbi och kika, tack för infonSåg att Krons hade ett exemplar av Worldtimern i skyltfönstret igår....
Nämen se där, grattis! Cool.Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Vavava! Det var en snygging TobbeÄntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Har du helt missat historien om Royal Black Copper?Vavava! Det var en snygging Tobbe![]()
Tack. Om jag inte är helt fel ute så är det samma verk som i Royal Steel. Att den tillhör den familjen synns ju även på märkningen på baksidan.Riktigt nice! Urverk och så är det samma som i vanliga?
Tack. Om jag inte är helt fel ute så är det samma verk som i Royal Steel. Att den tillhör den familjen synns ju även på märkningen på baksidan.
Var väl den vi såg här:Då är det sannolikt så. Hörde ni något om någon eventuell 37mm royal steel?
Var väl den vi såg här:
https://klocksnack.se/threads/event...d-eriksson-urhandel-17-11.63551/#post-1632155
Inlägg 8
Har för mig det...Är det så? 37mm automat, med nya verket från soprod (a-10)?
Har för mig det...
Kommer, de har så många nyheter att de har svårt att hinna producera.Nice, finns dock inte på SS hemsida än. Men hoppet lever.![]()
Då är det sannolikt så. Hörde ni något om någon eventuell 37mm royal steel?
![]()
![]()
![]()
Låter bra. Pris?Japp! Släpps på måndag. Smalare länk eller avsmalnad länk, skulle tydligen locka damerna mer som tycker att den vanliga raka länken blir för blaffig. Men jag tror att de sa 36mm?
Svart och vit pärlemo till att börja med. Sen ska blått komma. Hoppas på grön, har iaf sått ett frö![]()
Nu får du nog fråga @Sjöö Sandström![]()
Låter bra. Pris?
Jaa...Har du helt missat historien om Royal Black Copper?![]()
Krons fyller ju 50 i år. Det vill de fira med en specialklocka. Hampus o Co hade ide om en klocka i koppar så de började diskutera med Felix på S&S. Eftersom S&S firar 30 i år tyckte de att det var bra att bygga på ikonen Royal Steel. Resultatet blev en svart PVD-belagd Royal Steel i 41mm med koppartavla i 50 ex. En prototyp presenterades på Krons 50-års fest i våras och där gick det att teckna sig för valfritt exemplar. Så det gjorde jag och valde nr 2. Men sedan tog det altså ett halvår att få den. Men det var det värt!
Tack för input. Tycker absolut den var värd att vänta påKrons fyller ju 50 i år. Det vill de fira med en specialklocka. Hampus o Co hade ide om en klocka i koppar så de började diskutera med Felix på S&S. Eftersom S&S firar 30 i år tyckte de att det var bra att bygga på ikonen Royal Steel. Resultatet blev en svart PVD-belagd Royal Steel i 41mm med koppartavla i 50 ex. En prototyp presenterades på Krons 50-års fest i våras och där gick det att teckna sig för valfritt exemplar. Så det gjorde jag och valde nr 2. Men sedan tog det altså ett halvår att få den. Men det var det värt!
![]()
![]()
![]()
Verkligen snygg dressare.Julfest med jobbet idag, Royal Steelen har dagen till ära genomgått kontroll och fått sig ett nytt band..
![]()