• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fått sitta ett tag nu. Blir nog min daily under vintern
1672831F-F394-4907-941E-5AC6B92526E7.jpeg

Och ett alternativ utan datum hade varit nice. Men borstad länk yes please.
Och framförallt grövre visare som på WT. Lite för tunna i dagsläget
@Sjöö Sandström Intresse ser onekligeb ut att finnas. Jag anmäler mig som frivillig att köpa en sådan klocka om ni kan modda den ;) 🙋‍♂️

Annars blir det nog att köpa visare separat och modda en RS själv. Hade dock gärna haft de grövre index som finns på WTn.

Härlig söndag med slapp i soffan efter promenad. Vet någon om Sjöö Sandström säljer gummiband till wt41 i annat än svart? Tänker att ett orange skulle sitta som en smäck till denna i sommar :)
061ECA5D-3538-4DF5-AD81-2CA7011329B3.jpeg
Snackade faktiskt med Felix om det. Tydligen måste de beställa rätt så stora kvantiteter för att priset ska vara rimligt. Därför finns bara svart. Jag tycker dock att en limiterad för ks i ett par snygga färger kan vara värt att pröjsa för :)

Snackade faktiskt med Felix om det. Tydligen måste de beställa rätt så stora kvantiteter för att priset ska vara rimligt. Därför finns bara svart. Jag tycker dock att en limiterad för ks i ett par snygga färger kan vara värt att pröjsa för :)
Aha. Nästa gång du snackar med honom så säg att intresset finns och jag betalar gärna lite extra för det. Säkert fler som är på :)

Haha det vare faktiskt! "Vad gör du och din klocka" skulle den in i🤣👌

men ligger ju en sjöö där också så den får ligga kvar.🤣

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: NRE
+1 här. Även jag är villig att gå upp i pris rätt rejält dessutom, för en limiterad upplaga.

WT gör sig verkligen kanon på gummi! Särskilt den grå tycker jag, eftersom det blir lite mer som händer än när det bara är stål och grått. Den grå tavlan är riktigt fin!
Eller hur? Jag hade en vit förut med både länk och gummi. Där vann gummit för kontrasten blev så bra.

Den svarta är superfin också men det grå poppar mer, speciellt med sunburst i tavlan
Håller med @Johan86, den gjorde sig mycket bättre på gummi än länk. Riktigt fin bild där tavlan kommer till rätta👌
Tack!

Tillbaka
Topp