Michael.
Silver
Och framförallt grövre visare som på WT. Lite för tunna i dagslägetOch ett alternativ utan datum hade varit nice. Men borstad länk yes please.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och framförallt grövre visare som på WT. Lite för tunna i dagslägetOch ett alternativ utan datum hade varit nice. Men borstad länk yes please.
Och ett alternativ utan datum hade varit nice. Men borstad länk yes please.
@Sjöö Sandström Intresse ser onekligeb ut att finnas. Jag anmäler mig som frivillig att köpa en sådan klocka om ni kan modda denOch framförallt grövre visare som på WT. Lite för tunna i dagsläget
Snackade faktiskt med Felix om det. Tydligen måste de beställa rätt så stora kvantiteter för att priset ska vara rimligt. Därför finns bara svart. Jag tycker dock att en limiterad för ks i ett par snygga färger kan vara värt att pröjsa förHärlig söndag med slapp i soffan efter promenad. Vet någon om Sjöö Sandström säljer gummiband till wt41 i annat än svart? Tänker att ett orange skulle sitta som en smäck till denna i sommar
![]()
Aha. Nästa gång du snackar med honom så säg att intresset finns och jag betalar gärna lite extra för det. Säkert fler som är påSnackade faktiskt med Felix om det. Tydligen måste de beställa rätt så stora kvantiteter för att priset ska vara rimligt. Därför finns bara svart. Jag tycker dock att en limiterad för ks i ett par snygga färger kan vara värt att pröjsa för![]()
Det ska jag!Aha. Nästa gång du snackar med honom så säg att intresset finns och jag betalar gärna lite extra för det. Säkert fler som är på![]()
Men det är ingen ssStiftade lite bekantskap med en sprillans ny tudor tidigare.
Wow, Vilken klocka det är. Fick ingen wow-känsla öht av de nyare sportrollarna, men denna Tudor! Wow.
![]()
![]()
Buuu! Fel trådStiftade lite bekantskap med en sprillans ny tudor tidigare.
Wow, Vilken klocka det är. Fick ingen wow-känsla öht av de nyare sportrollarna, men denna Tudor! Wow.
![]()
![]()
+1 här. Även jag är villig att gå upp i pris rätt rejält dessutom, för en limiterad upplaga.Snackade faktiskt med Felix om det. Tydligen måste de beställa rätt så stora kvantiteter för att priset ska vara rimligt. Därför finns bara svart. Jag tycker dock att en limiterad för ks i ett par snygga färger kan vara värt att pröjsa för![]()
WT gör sig verkligen kanon på gummi! Särskilt den grå tycker jag, eftersom det blir lite mer som händer än när det bara är stål och grått. Den grå tavlan är riktigt fin!Nytt och fräscht![]()
Håller med @Johan86, den gjorde sig mycket bättre på gummi än länk. Riktigt fin bild där tavlan kommer till rättaNytt och fräscht![]()
Eller hur? Jag hade en vit förut med både länk och gummi. Där vann gummit för kontrasten blev så bra.WT gör sig verkligen kanon på gummi! Särskilt den grå tycker jag, eftersom det blir lite mer som händer än när det bara är stål och grått. Den grå tavlan är riktigt fin!
Tack!Håller med @Johan86, den gjorde sig mycket bättre på gummi än länk. Riktigt fin bild där tavlan kommer till rätta![]()
Ser bra ut!Royal Steel 36mm på 19cm handled.
Förstår inte grejen med folk som anser 36mm vara för litet...![]()
![]()
Handlar även om vana och preferensSer bra ut!
Det handlar dock inte bara om handledsstorlek. Kroppshydda påverkar en hel del också![]()
Det tänkte jag var uppenbartHandlar även om vana och preferens![]()
Är inte det där 41mm-versionen?Royal Steel 36mm på 19cm handled.
Förstår inte grejen med folk som anser 36mm vara för litet...![]()
![]()
Nope!Är inte det där 41mm-versionen?![]()
Ahaa, det är någon äldre modell?
Royal Steel Classic I Gent -08Ahaa, det är någon äldre modell?
Ahaa, sitter kanonbra hur som helst!Royal Steel Classic I Gent -08
Ja, det tycker jag också. Fantastiskt fin med brunt skinn till blå tavlan också. Funderar på att kanske släppa den, men det är verkligen inte pga. känslan eller looken på handleden.Ahaa, sitter kanonbra hur som helst!