Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hypen har inte lagt sig, vi hämtar bara andan.Nu när all hype om pippi lagt sig så fram med nästa släpp, UTC Skydiver limited edition var det väl tal om![]()
Vi har ju blivit lovade. Till black friday på superrea för KS-medlemmar?Nu när all hype om pippi lagt sig så fram med nästa släpp, UTC Skydiver limited edition var det väl tal om![]()
Snyggt. Det som skulle tala emot en sådan lösning är väl att kronan sitter vid 2 vilket gör att man får en annan vinkel mellan kronaxeln coh den lilla sekundvisaren jämför med standardverk (där man har 90 graders vinkel mellen kronaxel och sekundvisaren).Förtydligande av min prediction:
![]()
Bra kvalitet för segmentet, tappar ca 50 % från nypris och ligger kvar där sen.Hej
hur ser det ut med dessa klockor, bra kvalite och håller värdet?
Är intresserad av Pippi edition, tycker urtavlan är fantastiskt vacker.
Med vänlig hälsning,
J
kvaliteten är ypperlig enligt mig och deras kundservice är i världsklass.Hej
hur ser det ut med dessa klockor, bra kvalite och håller värdet?
Är intresserad av Pippi edition, tycker urtavlan är fantastiskt vacker.
Med vänlig hälsning,
J
Förtydligande av min prediction:
![]()
Kul! Bilder sen!
Rackarns! Men någon typ av 25-års hyllning till chronolinken tror jag fortsatt påSnyggt. Det som skulle tala emot en sådan lösning är väl att kronan sitter vid 2 vilket gör att man får en annan vinkel mellan kronaxeln coh den lilla sekundvisaren jämför med standardverk (där man har 90 graders vinkel mellen kronaxel och sekundvisaren).
Granskade ju din kollektion av tavlor och tänkte "hmm, ser inget grönt, grönt är fint"Kan inte riktigt släppa den där gröna Chronolink-tavlan. Du har verkligen fått till en helt perfekt nyans! Har haft planer på att foliera,lacka, eller på annat sätt göra en custom. men det blir problem med taveltrycket. Det skulle gå att modda om det var applicerade index att jobba runt, men om man ska trycka en ny logotyp själv blir det en förfalskning så det är inte ett alternativ.
Härligt och grattis till din nya klocka
En speciell men läcker dinka
Galet nöjd..men som alltid när en ny klocka anländerEn speciell men läcker dinka
Hittar jag en ytterligare så slänger jag iväg ett PMGalet nöjd..men som alltid när en ny klocka anländermen sugen på o hitta en carbon dial så är de nån som sitter på en o vill sälja? Pm
Blir wt idag i det fina vädretTonneau idag, vad kör ni andra?
![]()
Just idag, inte en Sjöö. Men lite nytt väntas nästa veckaTonneau idag, vad kör ni andra?
![]()
Tonneau idag, vad kör ni andra?
![]()
Snyggt! Hur känns den på armen jämfört med typ bb36 och vad tycker du om gummit? Har ju kommit på att jag gillar klockor i den storleken väldigt mycket. Sen tycker jag WT36:an det riktigt schysst ut, men har lite svårt för PCL. Kör nästan alltid länk men skulle ju kunna ge gummi en chans.
Den sitter mer bekvämt för mig än BB36. WTn lägger sig tightare emot handleden medans jag upplevde att Tudorn med sin klossigare design svävade lite ovanför.Snyggt! Hur känns den på armen jämfört med typ bb36 och vad tycker du om gummit? Har ju kommit på att jag gillar klockor i den storleken väldigt mycket. Sen tycker jag WT36:an det riktigt schysst ut, men har lite svårt för PCL. Kör nästan alltid länk men skulle ju kunna ge gummi en chans.![]()
Låter bra det! Tack så mycket för bilder och ditt omdöme!Den sitter mer bekvämt för mig än BB36. WTn lägger sig tightare emot handleden medans jag upplevde att Tudorn med sin klossigare design svävade lite ovanför.
Jag har kört denna på länk en gång tidigare men tycker att den blir sportigare och mer komfortabel på gummi.
Passformen på gummit är även det riktigt bra med utrymme för ytterligare två microjusteringar.![]()
![]()
![]()
Galet nöjd..men som alltid när en ny klocka anländermen sugen på o hitta en carbon dial så är de nån som sitter på en o vill sälja? Pm
Och ett alternativ utan datum hade varit nice. Men borstad länk yes please.Snälla @Sjöö Sandström kan ni inte göra en "field"/GADA klocka i Royal Steel serien? Borsta länken och ha worldtimer tavla och visare. Behövs inte mer. Jag hade löpt och köpt på en gång. Det är en lucka i erat modellutbud.
![]()