Tror den gamla versionen var 37 mmAhaa, det är någon äldre modell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror den gamla versionen var 37 mmAhaa, det är någon äldre modell?
Det blir hemläxa för mig, får kontrollmäta.Tror den gamla versionen var 37 mm
Jag upplever att det är få saker som är uppenbara i det här galna och roliga intressetDet tänkte jag var uppenbart![]()
Det går väl i perioder kanske. Jag geggade runt i vintageträsket länge på 35 mm men har landat i 41-43 mm som sweetspot.Jag upplever att det är få saker som är uppenbara i det här galna och roliga intresset
En gång i tiden tyckte jag att det mesta som var under 43mm kändes litet.
Idag tycker jag det mesta över 36mm känns stort
Man vet aldrig vart det tar vägen härnäst.
Hojta till om du ska släppa den. Gillar den skarpt!Ja, det tycker jag också. Fantastiskt fin med brunt skinn till blå tavlan också. Funderar på att kanske släppa den, men det är verkligen inte pga. känslan eller looken på handleden.
Mycket riktigt får jag den till 37mm. I stand corrected.Det blir hemläxa för mig, får kontrollmäta.
ska erkännas att jag är avis på den där, hojta till om du lessnar på den!Nytt in som nu har servats..behövde lite guld i min SS-kollektion
![]()
Man vet aldrig..är dock nöjd nu när den är nyservadska erkännas att jag är avis på den där, hojta till om du lessnar på den!
Kan det vara Boliden guld?Nytt in som nu har servats..behövde lite guld i min SS-kollektion
![]()
JajamänKan det vara Boliden guld?![]()
Kör samma tidszon, så man vet om det är morgon eller kväll
Smart! Tror inte jag har någon annan tidszon av intresse att hålla koll på ändå.Kör samma tidszon, så man vet om det är morgon eller kväll![]()
Just nu Sverige, men kör oftast UK pga mycket kontakter i jobbet med folk i London
Inget köp?Var och klämde på pippiklockan hos Sjöö Sandström ikväll.
Mycket fin.![]()
Inte till mig , kanske frugan vi får se.Inget köp?![]()
Kan inte bestämma mig vad jag tycker om den :-/Var och klämde på pippiklockan hos Sjöö Sandström ikväll.
Mycket fin.![]()
Skulle ha varit där jag med ikväll men blev hemma med sjuka kids. Hoppas eventet blev lyckat.Var och klämde på pippiklockan hos Sjöö Sandström ikväll.
Mycket fin.![]()
Synd att du inte kunde komma hade varit kul att träffas. Var mycket trevligt , men hörde inget om ny LandsortSkulle ha varit där jag med ikväll men blev hemma med sjuka kids. Hoppas eventet blev lyckat.
Fick ni reda på något mer kul som ex hintar om när nya Landsort kommer ?
Härligt, hur kändes tavlan?Var och klämde på pippiklockan hos Sjöö Sandström ikväll.
Mycket fin.![]()
Ja det var synd. Klara redan btw, var väl mellan 17-20 ?Synd att du inte kunde komma hade varit kul att träffas. Var mycket trevligt , men hörde inget om ny Landsort
Nya landsort kommer under nästa år. (Var också hos Sjö Sandström ikväll så fick det bekräftat)Skulle ha varit där jag med ikväll men blev hemma med sjuka kids. Hoppas eventet blev lyckat.
Fick ni reda på något mer kul som ex hintar om när nya Landsort kommer ?
UTC!