Stalrob
Silver
Kan du inte photoshopa ett mesh till min Landsort?!?![]()
Edit: den kombon gillade jag!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du inte photoshopa ett mesh till min Landsort?!?![]()
Ouf! Plopp-vibbar! (Positivt)![]()
Edit: den kombon gillade jag!
eller du kanske menade så här? inte helt nöjd med editen, gick lite snabbt, kanske gör om senareKan du inte photoshopa ett mesh till min Landsort?!?![]()
eller du kanske menade så här? inte helt nöjd med editen, gick lite snabbt, kanske gör om senare![]()
![]()
Eller hur… Har skickat frågan till Sjöö Sandström om de inte har ngn prototyp man kan lägga rabarber på. De MÅSTE ju lekt med tanken på ett mesh till Landsort när det begav sig!!Ouf! Plopp-vibbar! (Positivt)
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL som fixade fram en länk.Snabbt, smidigt och bra pris!
Nu en fråga bara, åt vilket håll har ni era länkar?
![]()
Gosklocka! Till slut
![]()
Den här har gömt sig lite, brunbandet borde varit som "fodralet". Stålbandet är snyggt men satt inte skönt. Till slut vände jag på länken så den öppnas åt det håll jag är van vid. Och två tre-kvarts bitar byttes mot hela länbitar. Riktigt go passform och OWG i två veckor, nytt personligt rekord![]()
Borde funka. Bor du kring Stockholm så säg till om du vill testa.Någon som vet ifall länk till UTC ORC är samma som till RSC 41?
Bor i Göteborg! Har en länk på ingång som suttit på ORC så kan testa om ett tag på min RSCBorde funka. Bor du kring Stockholm så säg till om du vill testa.
Jag skulle gärna se en ORC, så det är win-win![]()
Detta blev riktigt snyggt!!!Paketöppning av ett @oddface band på en fredag. Sittertrevlig helg SS vänner
Riktigt snyggt!Paketöppning av ett @oddface band på en fredag. Sittertrevlig helg SS vänner
Så där jag nu börjar fler och fler Quattron smyga framQuattrofredag!
Efter lite funderande så slog jag till på ett Hirsch Kansas till min Quattro.
![]()