Så bra med bruna tavlan!God sjöö Sandström söndag på er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så bra med bruna tavlan!God sjöö Sandström söndag på er![]()
Poppis hos äldre bebisar också!När grabben på två månader vaknar och vill vara nära. Tror klockan får stanna så får han ärva den
![]()
Stort grattisTack @ERIKSON URHANDEL , som vanligt kanon service och min första SS, troligen ej sista, @Sjöö Sandström , mer manliga tool watches pls..
![]()
Grymt finTack @ERIKSON URHANDEL , som vanligt kanon service och min första SS, troligen ej sista, @Sjöö Sandström , mer manliga tool watches pls..
![]()
Stort grattis![]()
Stort grattis![]()
Tackar tackarGrymt finStort grattis!!
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandströmtråd.48302/post-4028713Hej, har lagt vantarna på svärfars UTC ORC som han fick med köpet vi något bilköp för några år sedan. Såklart har han slarvat bort manual och har heller inte burit den så ofta så han har ingen aning om hur man ställer in tiden. Jag går oxå bet på detta trots googling och allmänt tryckande på knappar.
Någon som har lite handfasta tips på hur jag ska gå tillväga?
Tack på förhand!
Stort tack för hjälpen, nu är jag med i matchen
Snyggt..och har missat ett Leeds fan MOT!!
Du, jag och Olof Lundh!Snyggt..och har missat ett Leeds fan MOT!!
Ju mer jag ser denna vita desto mer ”villhöver-känslor” får jag. Har själv enbart ägt den blå precis när den kom ut.Svårt att låta den här vila. Så jäkla bra!
Ha en fin dag!
![]()
Den vita tavlan är riktigt bra! Blir väldigt snygga kontraster med det svarta index mot vitt osv.Ju mer jag ser denna vita desto mer ”villhöver-känslor” får jag. Har själv enbart ägt den blå precis när den kom ut.
Tycker det låter som en väldigt bra och passande trio för din resaSitter och packar för en resa som inkluderar julafton och därefter några dagars skidåkning..packa är lätt förutom klockor..blir 3 med denna gång. Chronolink för ”vardag”, ”Boliden-guld” för julafton och Utte för skidåkningen..tänker jag rätt![]()
![]()
Blir inte bättre än så.Sitter och packar för en resa som inkluderar julafton och därefter några dagars skidåkning..packa är lätt förutom klockor..blir 3 med denna gång. Chronolink för ”vardag”, ”Boliden-guld” för julafton och Utte för skidåkningen..tänker jag rätt![]()
![]()
Fina klockor, absolut. Men jag blir lite orolig. Kommer du verkligen klara dig på tre klockor? Ta med en till, det är du värd.Sitter och packar för en resa som inkluderar julafton och därefter några dagars skidåkning..packa är lätt förutom klockor..blir 3 med denna gång. Chronolink för ”vardag”, ”Boliden-guld” för julafton och Utte för skidåkningen..tänker jag rätt![]()
![]()
Helt rätt min Leeds-kollega..jag slängde med Chrongraphen oxåFina klockor, absolut. Men jag blir lite orolig. Kommer du verkligen klara dig på tre klockor? Ta med en till, det är du värd.
Ett utmärkt val! Four is a charmHelt rätt min Leeds-kollega..jag slängde med Chrongraphen oxå![]()
Jul = TonneauSitter och packar för en resa som inkluderar julafton och därefter några dagars skidåkning..packa är lätt förutom klockor..blir 3 med denna gång. Chronolink för ”vardag”, ”Boliden-guld” för julafton och Utte för skidåkningen..tänker jag rätt![]()
![]()