• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

God sjöö Sandström söndag på er
IMG_20211219_140000.jpg
Så bra med bruna tavlan!

Hej, har lagt vantarna på svärfars UTC ORC som han fick med köpet vi något bilköp för några år sedan. Såklart har han slarvat bort manual och har heller inte burit den så ofta så han har ingen aning om hur man ställer in tiden. Jag går oxå bet på detta trots googling och allmänt tryckande på knappar.
Någon som har lite handfasta tips på hur jag ska gå tillväga?:)

Tack på förhand!

Hej, har lagt vantarna på svärfars UTC ORC som han fick med köpet vi något bilköp för några år sedan. Såklart har han slarvat bort manual och har heller inte burit den så ofta så han har ingen aning om hur man ställer in tiden. Jag går oxå bet på detta trots googling och allmänt tryckande på knappar.
Någon som har lite handfasta tips på hur jag ska gå tillväga?:)

Tack på förhand!
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandströmtråd.48302/post-4028713

Sitter och packar för en resa som inkluderar julafton och därefter några dagars skidåkning..packa är lätt förutom klockor..blir 3 med denna gång. Chronolink för ”vardag”, ”Boliden-guld” för julafton och Utte för skidåkningen..tänker jag rätt😬
C6107A86-2422-4DD1-BAC6-AC9DECC92640.jpeg
Tycker det låter som en väldigt bra och passande trio för din resa👍

Sitter och packar för en resa som inkluderar julafton och därefter några dagars skidåkning..packa är lätt förutom klockor..blir 3 med denna gång. Chronolink för ”vardag”, ”Boliden-guld” för julafton och Utte för skidåkningen..tänker jag rätt😬
C6107A86-2422-4DD1-BAC6-AC9DECC92640.jpeg
Fina klockor, absolut. Men jag blir lite orolig. Kommer du verkligen klara dig på tre klockor? Ta med en till, det är du värd.

Tillbaka
Topp