Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar! Snygggg!!Jag har köpt mig själv en julklapp..denna gång en tavla till Chronolinken som jag inte ägde..vit urtavla med bling-bling![]()
![]()
Haha..plånboken är tom när man har denna hobby..you only live onceJäklar! Snygggg!!
Vettetusan vad jag är mest avundsjuk på, din plånbok eller chronolink-samling
Snart är du ikapp @Clark Kent![]()
Fasen. Jag hade en sån för två år sedan, Jag saknar min och behöver en igenJulhelgen avslutad och hemma i lugnet igen. Denna stabila dinka har fått förgylla dagarna!
![]()
Grymt braJulhelgen avslutad och hemma i lugnet igen. Denna stabila dinka har fått förgylla dagarna!
![]()
Förbaskat fin klocka. Det är nog den som givit mig det största habegäret efter en passaround.Julhelgen avslutad och hemma i lugnet igen. Denna stabila dinka har fått förgylla dagarna!
![]()
Den gråa är magisk tycker jag, älskar hur den skiftar beroende på ljusGrymt braÅker nog till Uris på måndag och byter till grå tavla!
Den är härlig!Förbaskat fin klocka. Det är nog den som givit mig det största habegäret efter en passaround.![]()
Påminnelse behövs inte. Det här är favoritklockan numerNi har väl inte glömt bort att det är Sjöö Sandström Söndag idag?
![]()
Jag har köpt mig själv en julklapp..denna gång en tavla till Chronolinken som jag inte ägde..vit urtavla med bling-bling![]()
![]()
OriginalSnygg! Original SS eller eftermarknad?
Ok, tack. Nu ska jag bara få SS att fixa lite diamanter på en svart Chronograph-tavla...Original
Jepp, har en AU-1740-2, blå och roséguld. Något speciellt du undrar över?Är det någon som har erfarenhet av ss royal capital?
36mm har SS på låset istället. Som är ett annat lås.Någon som vet varför bara 41mm versionen av worldtimern som har SS ingraverat på länken?
36mm har loggan på låset medan 41mm har loggan vid ändlänken. Varför denna skillnad har jag ingen aning omNågon som vet varför bara 41mm versionen av worldtimern som har SS ingraverat på länken?
Enligt de uppgifter jag hört så siktar de på att släppa den under sommaren 2022Börjar bli knappt om tid för Sjöö Sandström att presentera efterföljaren nu.. för visst hade de förhoppningar om att släppa nya under 2021?
![]()
Tror stjärnurmakarna har 15%.Ahh. Trodde båda hade logga på låset. Då föredrar jag nog 36an
Såg förresten att Fredmans ur har 10% på SS just nu. Är galet sugen på att klicka hem en ny worldtimer. Orkar inte vänta på att det kanske skall dyka upp rätt modell här![]()
Hörde liknande pga det har varit svåra leveransproblem och eftersom SS är relativt små står de sist i kön.Enligt de uppgifter jag hört så siktar de på att släppa den under sommaren 2022![]()