Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner exakt samma sak, behöver några år till och lite mer pondus kanske..Är kanske en av de snyggaste klockor som tillverkats. Tyckte min var grymt läcker..tyvärr kan jag inte bära upp guld annars var det ”den ultimata klockan”
Snygg start på denna del av forumet med denna ovanliga ChronolinkTjena Nikke heter jag.
Typ ny här på forumet, tänkte bara säga hej och posta en bild eftersom det är Sjöö Sandström söndag
Haha ja jag kände att vi går ut all inSnygg start på denna del av forumet med denna ovanliga Chronolink![]()
CooltSjöö Sandström Söndag
Och en sista bild på Landsort i min ägo.
Den flyttar strax "hem" till ön Landsort.
![]()
Visst kan man tröttna..jag körde Sjöö Sandström löst när jag föll tillbaka i ”Rolex-träsket”. Jag kom dock på bättre tankarÄr det söndagsångesten som talar eller kan man faktiskt tröttna på Sjöö Sandström?! Kommer eventuellt ut en Worldtimer 36 och en Chronolink på säljforumet i veckan![]()
Boom så snygg tavlaSjöö Sandström söndag![]()
![]()
Poppar med den tavlanTrevlig Sjöö Sandström Söndag på er i tråden
![]()
Kan behövas lite extra SS-kärlek efter gårdagens match mot New CastleSjöö Sandström söndag!![]()
De där e en riktigt grym modellTjena Nikke heter jag.
Typ ny här på forumet, tänkte bara säga hej och posta en bild eftersom det är Sjöö Sandström söndag
Helvete, påminn mig inteKan behövas lite extra SS-kärlek efter gårdagens match mot New Castle![]()
TackDe där e en riktigt grym modellstort grattis du kommit över den
Helt klart är Chronolink ”Top of the pops”Snygga klockor alla har. Men tycker att Chronolinken är top of the Line ! Helt egen på alla sätt. Efter den är det Landsort som gäller![]()
Läs här:Tjena,
jag har en liten fundering angående Landsort
Finns det någon som tillverkar gummi straps i olika färger till dom? Skulle vara extremt sjysst med typ ett orangt
sen tänkte jag kolla när man får posta på köp/sälj, har nämligen en royal blue chronolink med extra silver tavla som ska lämna
tacksam för svar
trevlig helg
TackarLäs här:
Viktigt - Riktlinjer för annonsering
Vem får/kan annonsera? Företag som bedriver affärsverksamhet har en egen avdelning och förväntas förutom att följa reglerna nedan även följa gällande lagstiftning om exempelvis returrätt. Allmänt 1) Handel med varumärkesförfalskningar är förbjuden, detta gäller även eftermarknadsdelar som är...klocksnack.se