Nice, grattis…Mitt första inlägg här och min första Sjöö Sandström, Köpte den vid släppet och valde att dra på ett läderband,Ha en fortsatt trevlig söndag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, grattis…Mitt första inlägg här och min första Sjöö Sandström, Köpte den vid släppet och valde att dra på ett läderband,Ha en fortsatt trevlig söndag![]()
TackNice, grattis…
Mitt första inlägg här och min första Sjöö Sandström, Köpte den vid släppet och valde att dra på ett läderband,Ha en fortsatt trevlig söndag![]()
Älskar tavlan, Försöker vänja mig med lite "mindre" klockor, jag gillar 43-44mm annars, Men jag gillar denGrattis. Vad tycker du om den?![]()
Är det en 36a?Älskar tavlan, Försöker vänja mig med lite "mindre" klockor, jag gillar 43-44mm annars, Men jag gillar den![]()
41Är det en 36a?
Grattis till en riktigt snygg klocka!Mitt första inlägg här och min första Sjöö Sandström, Köpte den vid släppet och valde att dra på ett läderband,Ha en fortsatt trevlig söndag![]()
Tack så mycketGrattis till en riktigt snygg klock!
Jo, Jag har hört att en del tycker att det också är stortAhh hehe. Fortfarande rätt så stor om du frågar mig![]()
Det förstår jagJo, Jag har hört att en del tycker att det också är stortMen jag är så van med min andra dykare som är 43,5 , Det blir en viss skillnad
![]()
Vilket första inläggMitt första inlägg här och min första Sjöö Sandström, Köpte den vid släppet och valde att dra på ett läderband,Ha en fortsatt trevlig söndag![]()
TackVilket första inlägg![]()
Snygg klocka! Men hur får jag tag på en sån där keps?Mitt första inlägg här och min första Sjöö Sandström, Köpte den vid släppet och valde att dra på ett läderband,Ha en fortsatt trevlig söndag![]()
Släng iväg ett mail till ss så tror jag att de kan skicka en.Snygg klocka! Men hur får jag tag på en sån där keps?
Mycket fin! Nöjd? Är det champagnefärgad tavla?
Fick hem den igår, men är andra gången jag äger en RSC36 Champagne. Så det är en relativt billig sportklocka i 36mm som är schysst. Jag gillar den.Mycket fin! Nöjd? Är det champagnefärgad tavla?
Hade det varit en stål såNågon som är nyfiken och lite sugen på en Royal Capital? Funderar lite på att låta min vandra vidare.
![]()
Lite sugen på en stål själv faktiskt, så är i bytestankar där...Hade det varit en stål så![]()
Är kanske en av de snyggaste klockor som tillverkats. Tyckte min var grymt läcker..tyvärr kan jag inte bära upp guld annars var det ”den ultimata klockan”Någon som är nyfiken och lite sugen på en Royal Capital? Funderar lite på att låta min vandra vidare.
![]()
Ja inte är den ful inteSjöö Sandström Landsort
![]()
TackSnygg klocka! Men hur får jag tag på en sån där keps?