Patron Ur.
Guld
Chronolink idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag googlade säljaren. Han fick mindre smickrande omdöme på bil sida,Nu var ju denna på blocket för 8,5k dessutom en issued med Flygvapnetloggan. Ganska eftertraktad, samtidigt kan det bli en del knorrande här på forumet om den ska sedan ska säljas. Annonsen är borta nu iaf.
Bilder från annonsen:
I![]()
Sökte. Inte så värst är svaret, ganska behaglig.Jag behöver en RSC36.
Är den rosa väldigt rosa i verkligheten eller behaglig som på bild? Ping @hooods
Jag köpte en med rosa tavla till mig med huvudsyftet att kunna låna ut den till sambon hehe. I verkligheten är den dock inte alls särskilt rosa, mer hudfärgad tycker jag.
Ytterligare bild på rosé (Rose? Står rose SS hemsida.) tavlan.
![]()
Känns absolut som något som jag gärna skulle haSatt och funderade lite... tvåton? Passar det?
![]()
Tvåton är alltid fel, alltid!Satt och funderade lite... tvåton? Passar det?
![]()
Tvåton är alltid fel, alltid!
Är större än vissa Cartier också.Ni som har RSC36 - hur upplever ni storleken? Jag testade en hos min lokala AD nyligen och tyckte att den kändes större än vissa Seiko 5r jag haft trots att dessa legat på 37 - 38 mm.
Superfin! Måste nog införskaffa ett gummi till min ocksåJordglob och Worldtimer![]()
Superläckert!Satt och funderade lite... tvåton? Passar det?
![]()
Förståeligt!Har i princip blivit OWG med denna sedan tavelbyte och trycktest. Kul!![]()
![]()
Om värdet är viktigt så köp inte en ny Sjöö Sandström. Köp det du gillar och vill bära.Funderar på ifall min första Sjöö Sandström klocka ska bli ROYAL STEEL CLASSIC ANNUAL EDITION Pippi versionen, vad tycker ni i forumet om den ? Hur brukar dessa utgåvor stå sig värdet ?
Värdet är inte det nummer 1 för mig var bara en fundering jag kom på då jag inte läst och sett så mycket om Sjöö Sandström ännu men börjat titta på de mer nu. Tycker just den modellen var snyggOm värdet är viktigt så köp inte en ny Sjöö Sandström. Köp det du gillar och vill bära.
Som zippan säger, köp det du gillar.Värdet är inte det nummer 1 för mig var bara en fundering jag kom på då jag inte läst och sett så mycket om Sjöö Sandström ännu men börjat titta på de mer nu. Tycker just den modellen var snygg![]()
Det är lite olika från modell till modell på Sjöö Sandström hur bra värdet står sig. De flesta tappar halva nyvärdet, några står sig bättre. Annual kanske tillhör de som tappar lite mindre. 30% eller så. Men det är svårt att säga då de inge säljs lika ofta.Värdet är inte det nummer 1 för mig var bara en fundering jag kom på då jag inte läst och sett så mycket om Sjöö Sandström ännu men börjat titta på de mer nu. Tycker just den modellen var snygg![]()