• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Chronolink idag!
B75A416F-9228-487E-AB27-C65C3D0C4386.jpeg

Jag behöver en RSC36.
Är den rosa väldigt rosa i verkligheten eller behaglig som på bild? Ping @hooods
Sökte. Inte så värst är svaret, ganska behaglig.

Jag köpte en med rosa tavla till mig med huvudsyftet att kunna låna ut den till sambon hehe. I verkligheten är den dock inte alls särskilt rosa, mer hudfärgad tycker jag.

Ytterligare bild på rosé (Rose? Står rose SS hemsida.) tavlan.
DSC_0919-01.jpeg

Värdet är inte det nummer 1 för mig var bara en fundering jag kom på då jag inte läst och sett så mycket om Sjöö Sandström ännu men börjat titta på de mer nu. Tycker just den modellen var snygg :)
Som zippan säger, köp det du gillar.

Kolla andra royal steel om du vill få ett hum på värdet, tror inte pippi-versionen sålts på forumet än..

Värdet är inte det nummer 1 för mig var bara en fundering jag kom på då jag inte läst och sett så mycket om Sjöö Sandström ännu men börjat titta på de mer nu. Tycker just den modellen var snygg :)
Det är lite olika från modell till modell på Sjöö Sandström hur bra värdet står sig. De flesta tappar halva nyvärdet, några står sig bättre. Annual kanske tillhör de som tappar lite mindre. 30% eller så. Men det är svårt att säga då de inge säljs lika ofta.

Oavsett vilket så är det riktigt bra klockor i prisklassen och Pippi är svinsnygg, så det kan bara bli rätt.

Lycka till

Tillbaka
Topp