Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är helt hundra på att fyra kommer kännas bättre än tre.
Stort grattis till trevlig klocka!
Det var en ny kombo. Fett!Trevlig Sjöö Sandström Söndag![]()
Ja jag tycker dom kompletterar varandra väldigt braDet var en ny kombo. Fett!
Väldigt snyggtHa en fin Sjöö Sandström Söndag
![]()
Grym komboTrevlig Sjöö Sandström Söndag![]()
Vad gjorde du för ingrepp för att få dit den? Får man se lite fler bilder?Trevlig Sjöö Sandström Söndag![]()
Vad gjorde du för ingrepp för att få dit den? Får man se lite fler bilder?
Brunt läderband och blå tavla är grymtGott nytt sjöö Sandström söndag!![]()
![]()
Hmm, lite nära att du kallar "my precious". Släpp den innan du är fastHa en fin Sjöö Sandström Söndag
![]()
Ska bra mycket till för att @Limeee ska sitta fast med en klocka. Men den har stannat ovanligt länge nuHmm, lite nära att du kallar "my precious". Släpp den innan du är fast![]()
Hmm, lite nära att du kallar "my precious". Släpp den innan du är fast![]()
Haha @UTCetter du är redo att ta hand om den nu alltsåSka bra mycket till för att @Limeee ska sitta fast med en klocka. Men den har stannat ovanligt länge nu![]()
Man kan besöka deras huvudkontor utan problem, men urmakeriet tror jag inte du kommer in till. Däremot har de event med jämna mellanrum, ofta tillsammans med @ERIKSON URHANDEL, som är riktigt trevliga. Rekommenderar att besöka ett när tillfälle ges.Som klockintresserad och även Södermalmsbo så kommer ju frågan om man kan besöka SS urmakeriet här på Söder? Någon som har någon erfarenhet av det?
Kul! Då skall jag absolut ha ögonen öppna. Är huvudkontoret värt ett besök bara som det är?Man kan besöka deras huvudkontor utan problem, men urmakeriet tror jag inte du kommer in till. Däremot har de event med jämna mellanrum, ofta tillsammans med @ERIKSON URHANDEL, som är riktigt trevliga. Rekommenderar att besöka ett när tillfälle ges.
Vem vill inte se en docka med full stridsflygsutrustning?Kul! Då skall jag absolut ha ögonen öppna. Är huvudkontoret värt ett besök bara som det är?
Varje gång jag ser denna blir jag sugen på att byta tavla till orangeHa en fin Sjöö Sandström Söndag
![]()
Förhoppningsvis till sommarenNågon som hört om det kommer en ny landsort snart ?
Vi fick ett svar i fredags. 2022 verkar ändå vara rimligt att anta att den kommer ut.Någon som hört om det kommer en ny landsort snart ?