Man får allt jobba på för att hitta tavlor som inte är den blå, silver eller vit.Hur svårt är det att köpa lös tavla till Chronolink och vad kan det kosta? Orange troligen isf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får allt jobba på för att hitta tavlor som inte är den blå, silver eller vit.Hur svårt är det att köpa lös tavla till Chronolink och vad kan det kosta? Orange troligen isf.
Hade en med gummi..var lite har-kärlek till denSjöö Sandström Söndag med senaste nytillskottet, Black Copper.
Kommer dock släppas vidare då jag inte riktigt fastnade för den…
Så om någon vill ha en fullset Black Copper (Limited Edition, 50 st) så kan ni höra av er. Släpper den för 11k till er i Sjöö Sandström-tråden
![]()
Kanske du måste testa igen och slå tillHade en med gummi..var lite har-kärlek till den
Det är en 41:a va?Sjöö Sandström Söndag med senaste nytillskottet, Black Copper.
Så om någon vill ha en fullset Black Copper (Limited Edition, 50 st) så kan ni höra av er. Släpper den för 11k till er i Sjöö Sandström-tråden
![]()
Yes, det är en vanlig RSC41 i svart PVD.Det är en 41:a va?
För stor tyvärrYes, det är en vanlig RSC41 i svart PVD.
Ser riktigt fet ut iallafall!Sjöö Sandström Söndag med senaste nytillskottet, Black Copper.
![]()
Det är den helt klart, om man gillar klockor i svart PVD så kan det nog vara en riktig fullträff!Ser riktigt fet ut iallafall!
Bandhornen är spetsiga så måtten är faktiskt lite missvisande, men yttersta spetsen är 51 mm på 41an och 45 mm på 36an.Vad är det för lug to lug på RSC41 och 36? Har försökt googla men hittar ingen bra svar
Okej, tack för svar. Egentligen skulle jag vilja ha en med vit tavla men det verkar inte som att 36:an finns med vit tavla och mina plutthandleder klarar definitivt inte 51 lug to lugBandhornen är spetsiga så måtten är faktiskt lite missvisande, men yttersta spetsen är 51 mm på 41an och 45 mm på 36an.
Skulle dock säga att bandhornens form, slipning och böjning neråt gör att den upplevs något mindre på länk och gummi. 41an på läder blir däremot ganska lång.
Lycka till i ditt val
Då låter 36an som ett utmärkt val.Okej, tack för svar. Egentligen skulle jag vilja ha en med vit tavla men det verkar inte som att 36:an finns med vit tavla och mina plutthandleder klarar definitivt inte 51 lug to lug
Okej, tack för svar. Egentligen skulle jag vilja ha en med vit tavla men det verkar inte som att 36:an finns med vit tavla och mina plutthandleder klarar definitivt inte 51 lug to lug
Det är väl Pippi Edition som är alternativet då. Sedan kan det nog mycket väl finnas vita tavlor som är möjliga att få tag på, och sedan byta tavla. Men såklart är ju det lite krångligt…Då låter 36an som ett utmärkt val.
Nej, tror inte de har någon 36a med vit tavla nu. Men vill minnas att jag sett det. Någon annan får gärna rätta mig.
Såklart, pippi. Bra tänkt. Finns det några kvar i butik då?Det är väl Pippi Edition som är alternativet då. Sedan kan det nog mycket väl finnas vita tavlor som är möjliga att få tag på, och sedan byta tavla. Men såklart är ju det lite krångligt…
Verkar gå att lägga i varukorgen på Erikson åtminstone.Såklart, pippi. Bra tänkt. Finns det några kvar i butik då?
Var har du skaffat detta läderarmband?Blir quattro idag på Sjöö Sandström Söndag.
Ha en fin dag!![]()
Då så @EricssonVerkar gå att lägga i varukorgen på Erikson åtminstone.
Varför är den såpass mycket dyrare? Är det för att den är limiterad? Strukturen på tavlan är ju cool men tvek om den är 6000kr extra, cool
Ja exakt, det är för att det är en limited editionVarför är den såpass mycket dyrare? Är det för att den är limiterad? Strukturen på tavlan är ju cool men tvek om den är 6000kr extra, cool
Det är ju upp till dig att avgöra om den är sex lax coolare. Jag tycker det.Varför är den såpass mycket dyrare? Är det för att den är limiterad? Strukturen på tavlan är ju cool men tvek om den är 6000kr extra, cool
Det var faktiskt en av dem första från märket som jag kollade på eftersom jag hade en Seiko snkd97 som jag gillade. Men, jag ogillar starkt när vita klockor har svart runt index istället för silver-index. Det var därför jag började kolla på RSC iställetDet är ju upp till dig att avgöra om den är sex lax coolare. Jag tycker det.
Men har du kikat på Worldtimer 36 med vit tavla? Underbar klocka det också
Köpte nyligen av @Pjoter som sålde ett antal Hirsch-band.Var har du skaffat detta läderarmband?