Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gjordes 70 st. Finns artikel om det på Sjöö Sandströms hemsida.Snygg, hur många sådana gjordes?
Tack för svar, såg den nu. Tydligen sålde alla klockor slut direkt. Snygg klockaDet gjordes 70 st. Finns artikel om det på Sjöö Sandströms hemsida.
Synd bara han spelar i fel lagLite ballt ändå, gillar detta mycket mer än E-sport![]()
Haha! Det har du förstås helt rätt iSynd bara han spelar i fel lag![]()
Jag är sugen på en RSC 36mm, blå, nån som vill sälja sin?
Kan man få rabatt från AD vid nyköp på SS?
Så trist, helt sjukt att det skall hända på det sättet. Hoppas det löser sig så att du får en ny klocka.Min Worldtimer blev troligen stulen inne på PostNord förra veckan. Är tacksam om ni kan hålla ögonen öppna.
Stulen Sjöö Sandström
Hej, Jag skulle skicka upp min Sjöö Sandström Worldtimer 36 med serienummer 478 för garanti service. Enligt postnord levererades klockan kl 08:38 den 13:e Februari. Men Sjöö Sandström har aldrig tagit emot den. Därför antar jag att den är stulen inne på Postnord. Bifogar här bild på klocka och...klocksnack.se
Det tog mindre än tre månader...Vad kommer bli nr. 3 i samlingen?
Skön Sjöö Sandström söndag & God Jul till er!
![]()
#Andreas
Otrolig chronolink! Är det "hemmasnickrat" eller släpptes dem så också?Det tog mindre än tre månader...
![]()
Nu är frågan om man ska köpa ny klockrulle?
Skön Sjöö Sandström söndag på er!
#Andreas
Grym trioDet tog mindre än tre månader...
![]()
Nu är frågan om man ska köpa ny klockrulle?
Skön Sjöö Sandström söndag på er!
#Andreas
Det är en pre-owned som jag köpt via Sjöö Sandström. Så jag kompletterade med urtavlorna 'Elegance' och lät dem byta till den vita med Rose Gold-index innan jag hämtade den. Sen beställde jag ett mörkblått läderarmband från REM Straps som jag bytte till. Så kombinationen är unik antar jag.Otrolig chronolink! Är det "hemmasnickrat" eller släpptes dem så också?
Tack!Grym trio️
️
️
Elegant va ordet!Det är en pre-owned som jag köpt via Sjöö Sandström. Så jag kompletterade med urtavlorna 'Elegance' och lät dem byta till den vita med Rose Gold-index innan jag hämtade den. Sen beställde jag ett mörkblått läderarmband från REM Straps som jag bytte till. Så kombinationen är unik antar jag.
Tack!
#Andreas
mycket fin!Godmorgon, ha en fin Sjöö Sandström Söndag!
![]()
Mycket svenskt på den bildenGlad sssöndag!
![]()
En WT36 kostar 2900kr. Så jag kill-gissar samma.Nån som har erfarenhet vad det kostar att byta tavla på en royal steel 36?
Riktigt fint ju. Sålde en vit WT36 för några veckor sedan. Nästa gång får det nog bli en svart tror jag.