Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser otroligt snyggt ut på den dinkanVar har du skaffat detta läderarmband?
Gissning men Tycker det ser ut som detta:Var har du skaffat detta läderarmband?
Ja, jag är jättenöjd! Bra köp!Ser otroligt snyggt ut på den dinkan![]()
Nej. Det är detta men ett svart.Gissning men Tycker det ser ut som detta:
![]()
Bali Chrono 3165
Calfskin with classical Louisiana-Alligator grain, crowned, trimmed edge, with sturdy stainless steel clasp and contrast stitching. BALI…di-modell.com
Nu är de dock slut. Sparade ett tjugotal till mig själv. Gjorde ett byte med resten från 16 mm o uppåt till en Omega 2937 - 1 i mint condition från 1956. Fick slänga på en Originalkrona (ej på bilden) från mitt servicelager och naturligtvis ett nytt HirschJa, jag är jättenöjd! Bra köp!![]()
52mm får jag på mitt måttbandIdag blev jag S&S-lös! På en söndag av alla dagar. Såhär kan man ju inte leva så kan någon berätta vad UTC Extreme har för mått från bandhorn till bandhorn (längd på boetten alltså, inte bredd mellan bandhornen)?
Tack för svar. Får bli i nästa liv om jag återföds med manligare handleder.52mm får jag på mitt måttband
Landsorten kräver nog sin handled den också. Lyft tunga kettlebells och brottas i tio år så är du snart därTack för svar. Får bli i nästa liv om jag återföds med manligare handleder.
Låt oss hoppas på en Landsort 2022 istället!![]()
Fin kombo!!Otroligt snygg på gummi, kommer nog ut till sälj, hojta till om sugen ?
![]()
Haha! Den bandhornslösa boetten löser det största problemet även om det kanske blir lite överdimensionerat ändå.Landsorten kräver nog sin handled den också. Lyft tunga kettlebells och brottas i tio år så är du snart där![]()
Finns fortsatt på några orter.Vet vi hur det ser ut med 2021 Pippi-utgåvan?
Blev dom slutsålda?
36-37mm på rsc är en väldigt angenäm storlek.Tisdag och RSC!
37mm perfekt i storleken för mig.
Allt gott!
Ligger själv kring 19cm handled och hoppas ändå på en lite nättare version.Tack för svar. Får bli i nästa liv om jag återföds med manligare handleder.
Låt oss hoppas på en Landsort 2022
Där ser man! Tack för infoFinns fortsatt på några orter.
tror att bl.a. @Nymans Ur 1851 Västerås har dessa inne.Där ser man! Tack för info![]()
Vem ska jag kasta pengar på för att få mig en sån läderrem?
@awstrapsVem ska jag kasta pengar på för att få mig en sån läderrem?
Åh vad skydivern är snygg!
Coolt!. Vad mäter din handled?
Min handled var lite över 17cm sist jag mätte. Den bärs stort och är ganska hög. Tog lite tid att vänja mig. Bästa är ju att prova själv och avgöraCoolt!. Vad mäter din handled?
Ska spara till min första SS som får bli en skydiver. Provade en kort efter releasen 011 och den var riktigt trevlig men kommer inte ihåg hur den satt =/
Får väl bege mig till butik!
Tack!. Min är också kring 17cm. På dig ser den ut att sitta fint trots storleken =)Min handled var lite över 17cm sist jag mätte. Den bärs stort och är ganska hög. Tog lite tid att vänja mig. Bästa är ju att prova själv och avgöra![]()