• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min del för Sjöö Sandström Söndag blir idag en dubbel..Chronolink och Tonneau
4BF712C5-3F13-4F3A-8D12-CF8A0AA0F42A.jpeg

Ja, jag är jättenöjd! Bra köp! 👍😉
Nu är de dock slut. Sparade ett tjugotal till mig själv. Gjorde ett byte med resten från 16 mm o uppåt till en Omega 2937 - 1 i mint condition från 1956. Fick slänga på en Originalkrona (ej på bilden) från mitt servicelager och naturligtvis ett nytt Hirsch ⛄. trevligt att alla på KS verkar nöjda. Jag hade inget vinstintresse på banden utan läget uppstod och då tänkte jag på KS medlemmarna. Kanske lite utanför tråddiskussionen och då ber jag om ursäkt innan någon klagar. Vi hörs. Mvh /Peter
83A8AB1D-A4CF-4A7F-AA88-C144272965A8.jpeg

Coolt!. Vad mäter din handled?
Ska spara till min första SS som får bli en skydiver. Provade en kort efter releasen 011 och den var riktigt trevlig men kommer inte ihåg hur den satt =/
Får väl bege mig till butik!
Min handled var lite över 17cm sist jag mätte. Den bärs stort och är ganska hög. Tog lite tid att vänja mig. Bästa är ju att prova själv och avgöra :)

Tillbaka
Topp