Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med och den blå tavlan poppar verkligen irl.Den blåa är riktigt bra
Väldigt nöjd att jag fick tag på denSvarta Chronolinken WOW!! Hade man gärna haft i sin ägo
Förstår detVäldigt nöjd att jag fick tag på den![]()
Välkommen i Sjöö Sandström-värmenFörsta posten i denna tråd. Är egentligen grymt nöjd med denna, både på länk och originalgummit, men har haft den ett par veckor nu och den försöker fortfarande att hitta sin plats för att kvala in och få handledstid. Den är dock riktigt läcker så den är värd lite extra eftertanke.
![]()
![]()
Gul och ljusblå är inte de lättaste..blå kan du nog fortfarande köpa hos SSHalloj. Ingen här som vill undvara en gul eller ljusblå tavla till chronolink till en stackare med bara en svart tavla…![]()
Gul och ljusblå är inte de lättaste..blå kan du nog fortfarande köpa hos SS
Haha ja en ögonsten, men finns väll 32 till tror jag, bara att letaBra avis på denna![]()
Ööh..inte så lätt att hittaHaha ja en ögonsten, men finns väll 32 till tror jag, bara att leta![]()
Haha jag vet, du kan inte ana vad på man blev när jag hittade den,Ööh..inte så lätt att hitta![]()
Ja. Jag har jagat dem ett år nu utan lyckas. Va på ss idag och prata de har mörkblå, vit och svart till försäljning.Gul och ljusblå är inte de lättaste..blå kan du nog fortfarande köpa hos SS
Vad är detta för symbol?
Bra spottatHeliair sweden
Alltså, Sjöö Sandberg. Är det en wish-kopia eller?Om någon är sugen på en RSC41 så finns det en på Blocket (vet inte vem säljaren är) till ett bra pris:
Hör av dig direkt till @Sjöö Sandström istället. Men gissar på runt 5kNågon som vet vad service på en RS classic går på nuförtiden? Nymans och KRONS har tagit bort deras serviceprislista.
Hahah reflekterade inte ens över detAlltså, Sjöö Sandberg. Är det en wish-kopia eller?![]()
Så jävla tuff!Lite soffläge idag och då är det nice att titta till Chronolinken![]()
![]()
HejVi hakar på, trevlig kväll tråden…
![]()