Strålande! Tack för hjälpen!Yes, 41mm har index vid datumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strålande! Tack för hjälpen!Yes, 41mm har index vid datumet
Hade jag tidigare men har gjort mig av medDå borde du väl egentligen ha en Royal Capital?
Intresserad, ja. Likvida medel, inte just nuIfall någon skulle vara intresserad av ett rejält full set med extra allt så kommer den läggas ut på köp och sälj. Har tyvärr samlat på mig för många klockor så jag har svårt att nyttja alla till vad jag vill..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken härlig samlingSöndag förmiddag sitter och tittar på min S&S samling. Det saknas några men jag har tid på mig. Extra kul är att jag äntligen har en av de första 100 tillverkade S&S Automatik.
Letar länkbitar till Automatik samt en med serienummer mellan 900 - 1000.
Jakten på en Quatro med svart urtavla går vidare.
Söker original länk till Chrono eller tips om någon av S&S länk som är rätt.
Ha en fortsatt bra S&S söndag
En sån tack! Var hitta du den?Skön Sjöö Sandström-söndag!
![]()
Tycker den är lite rolig, köpte den privat (tillsammans med klockan) för några år sedan. Vet dock tyvärr inte var han jag köpte från fått den från.En sån tack! Var hitta du den?
Wow!!Skön Sjöö Sandström-söndag!
![]()
Grym samling!!Söndag förmiddag sitter och tittar på min S&S samling. Det saknas några men jag har tid på mig. Extra kul är att jag äntligen har en av de första 100 tillverkade S&S Automatik.
Fantastisk samling du harSöndag förmiddag sitter och tittar på min S&S samling. Det saknas några men jag har tid på mig. Extra kul är att jag äntligen har en av de första 100 tillverkade S&S Automatik.
Sannerligen..hade det varit en annan modell av den så hade jag haft mer förståelse..Är det någon här som budar på Landsorten på kaplans? Den verkar dra iväg![]()
Worldtimern är den mest ovanliga modellen av Landsort. Antagligen är den med vit urtavla också den mest ovanliga WorldtimernSannerligen..hade det varit en annan modell av den så hade jag haft mer förståelse..