Finns en rs på säljesOtroligt bra kombo. Plötsligt sugen på en RS. Vad är det för band?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en rs på säljesOtroligt bra kombo. Plötsligt sugen på en RS. Vad är det för band?
Skulle föredra att se uret i fråga
Det betyder ju i alla fall att vi inte ska behöva vänta mer än ett år eller tre innan den lanseras nuSkulle föredra att se uret i fråga![]()
Hehe, kanske, vill bara påminna om detta!Det betyder ju i alla fall att vi inte ska behöva vänta mer än ett år eller tre innan den lanseras nu![]()
![]()
Från Sjöö Sandströms instagram
Touché!Hehe, kanske, vill bara påminna om detta!
![]()
0 bud står det. Verkar ha gått tillbaka. Har du tur så kanske den kommer ut igen.![]()
Var det någon här som köpte den?
Den var väldigt stilren och snygg![]()
Ja just ja nu såg jag, tack0 bud står det. Verkar ha gått tillbaka. Har du tur så kanske den kommer ut igen.![]()
Haha ja det undrar jag också! Tillfällig psykos kanske...Vad händer @Stalrob ??
Avslutad - Sjöö Sandström chronolink 26.000:-
Helt klart en av de coolaste klockorna som någonsin tillverkats nu till försäljning! Nu 26000. Högt serienummer, så bland de senare producerade. 3239 Ovanlig brun tavla (med brun subdial). Fint brukskick som framgår av bilderna. Servades av gammal anställd på SS innan jag köpte den. Det på...klocksnack.se
Och till alla som är på jakt efter en Chronolink så har ni en med en av de absolut snyggaste tavlorna!
Eller gör du plats för Landsort?!Haha ja det undrar jag också! Tillfällig psykos kanske...
Älskar den, men använder mest ORCen. Och har ju någon romantisk vision om OWG.![]()
Hallå Klocksnackare,
Kul att ni uppmärksammat att lanseringen av nya Landsort 459m nu äntligen är på gång. Känns otroligt kul och den har på senare år verkligen blivit viktig för vårt DNA och vi hoppas verkligen att ni kommer att tycka om den lika mycket som vi gör! Inte lång tid kvar av september nu, håll utkik
MVH
Sjöö Sandström
Nästan så man är sugen på att slå till på en 5:e bara för att priset är så billigtHaha ja det undrar jag också! Tillfällig psykos kanske...
Älskar den, men använder mest ORCen. Och har ju någon romantisk vision om OWG.![]()
23 Sep. Det är idag Landsort släpps va..?![]()
23 Sep. Det är idag Landsort släpps va..?![]()
30 sept kl 23:58 satsar jag mina pengar påDen som ändå visste…
Det är fredag. Jag hoppas att det resulterar i en blöt AW på Ringvägen. Vilket resulterar i att någon eller några börjar twittra eller poppa instagram med bilder på Landsort.23 Sep. Det är idag Landsort släpps va..?![]()
Svårt att säga eftersom att vi inte vet något kring verk… (Eller något annat)Har vi nån bra gissning om vad den nya Landsort kommer att kosta?