• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyx

Omega
Önskar alla en härlig Sjöö Sandström-söndag! Tänkte gå lite vintage nu när vi alla är taggade för det nya. ❤️

8A03D3EE-AE0C-418B-A69C-794CA718DC72.jpeg
 

sjökvist

<—Axel Nilson

NRE

Vacheron
2-Faktor
Alltså jag har ingen koll på gamla Landsort, men inte såg den väl ut såhär?? Har dom råkat lägga upp bilden för tidigt??

Landsort.JPG

Eller är det nån Longines??

Fredmans urs hemsida iaf......

Nu gav du alla nördar ett mission. Jag kommer uppdatera alla säljares hemsidor nu tre gånger i timmen och hoppas att någon är för snabb på knappen 😉
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor

Nilzén

Cartier
Går mot strömmen och uttrycker en fundamental besvikelse gränsande till livskris. Varför har man "blingat till" en legendarisk tool watch med det fjösiga vågmönstret på tavlan och de insmickrande färgerna? Varför ingen lysmassa på sekundvisaren? Varför ingen uppföljare på den bästa varianten, nämligen D1 med tungstensbezeln, den vackra gråvita tavlan och kronan till vänster? Varför inga länkar? Jag var taggad på ett köp direkt på släppet, men får nu gå in och scrolla "Säljes" efter något roligare att lägga mina surt förvärvade slantar på.

Landsorten skall ju vara en milspec tool-dykare. Jag tycker den minimalistiska charmen har gått helt förlorad och att den svarta varianten (som var den tristaste sist det begav sig) nu är den minst dåliga.

//Gnällgubbe
 
Senast ändrad:
Topp