Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det bandet går inte av för hackor![]()
Sjöö Sandström söndag![]()
Tack! Min favorit faktiskt, är så sjukt snyggtDet bandet går inte av för hackor![]()
Inte bara bandet som sitter som en smäck.. mycket fin bild oxå!![]()
Sjöö Sandström söndag![]()
Bästa SS lovers,
Boka den 25 oktober i era kalendrar, för då har vi minimässa med Sjöö Sandström och Sinn hos Omnipollors bryggeri i Sundbyberg.
Mer information kommer.
De är väl 2 separata grejer? Ett nysläpp och en mässa?25 oktober säger ni att det är minimässa.
Sjöö Sandströms mail:
![]()
"Will be Launched in september" säger mailet
Just making sure här, det är alltså 25 oktober (precis som ni skrev) som ni kör minimässa, och inte 25 september (månaden ss sa att de släpper landsort)?
Eller är min hjärna lite för rörig? Ingen har väl direkt sagt att de 2 eventen inträffar samtidigt, kanske jag som felaktigt utgick från det![]()
Ping @oddface ?Tack! Min favorit faktiskt, är så sjukt snyggt
Det tråkiga är att jag inte vet vem som tillverkat det.
Jag är oskyldig
Tråkigt o höraJag är oskyldig![]()
Ja, jag hade gärna kunnat ta cred för det, mycket fintTråkigt o höra
Bra fråga, strutsben är ju aldrig fel. Nåt i denna ton tror jag skulle lira fint.@oddface
Söker idéer för Tonneau. Hoppas lite allmänintresse för tråden eftersom man inte kan messa bilder.
Jag gillar detta grå band, tavlan lyfter sig i denna bakgrund.
![]()
![]()
Sen har jag testa brunröd croco, men det skär sig och tavlan blir "färgad" av bandet.
![]()
Finns det nåt som kan ge det grå bandets kulör med lite elegans typ det röda?
Har också en tavla jag vill prova men kan inte komma på annat än att länk skulle passa.
![]()
Tack! Kul att få så specifika och fina förslag. Strutsben, inte dumt.Bra fråga, strutsben är ju aldrig fel. Nåt i denna ton tror jag skulle lira fint.
![]()
Eller kanske en grå lax, skulle kunna bli coolt det med tror jag.
Ligger väl en på blocket.Är eventuellt på jakt efter en Royal Steel WT41, helst orange och på gummi. Modellen LEET hade också fungerat.
Någon som känner någon?
Tänkte du på den nya orangea från AD?Ligger väl en på blocket.
Ja,missade att den va ny från AD dockTänkte du på den nya orangea från AD?
Riktigt fin!@oddface
Söker idéer för Tonneau. Hoppas lite allmänintresse för tråden eftersom man inte kan messa bilder.
Jag gillar detta grå band, tavlan lyfter sig i denna bakgrund.
![]()
![]()
Sen har jag testa brunröd croco, men det skär sig och tavlan blir "färgad" av bandet.
![]()
Finns det nåt som kan ge det grå bandets kulör med lite elegans typ det röda?
Har också en tavla jag vill prova men kan inte komma på annat än att länk skulle passa.
![]()