ClownenJac
Silver
Trevlig söndag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så grymt snygg, grattis till dig och Marinen. Och välkommen!Glad Sjöö Sandström söndag! Detta blir både mitt första inlägg och första S&S klocka!
Håller med, känner mig ännu lite nöjdare när jag såg de vanliga varianterna. Inget fel med dom känner ändå att denna var lite vassareDen är så grymt snygg, grattis till dig och Marinen. Och välkommen!
Oj den där e vass asså. Grattis till en grym dinka. Är inte ett dugg avundsjukGlad Sjöö Sandström söndag! Detta blir både mitt första inlägg och första S&S klocka!
Gomorgon!
![]()
Tror inte det kommer komma, den klocka skulle bli alltför dyr ut till kund. (Enligt min lekmannabedömningHar nog inte riktigt förstått Landsorts storhet. Kul att de kommer tillbaka med klassiska modeller dock. När får vi se en ny Chronolink?
Den blåaBjuder på en från arkivet också.
![]()
Snyggt! Testade oxå Landsort idag, den svarta eller brons är det enda som gäller för mig om det skall bli något köp.![]()
![]()
Nytt in i Sjöö Sandström-lådan!
Det här har dom gjort bra. Jag har sedan några år tillbaka då jag lånade en väns D1 önskat mig en något slankare och nättare Landsort om den skulle omlanseras - och här är den!
Eftersom klockan är något mindre och vridringen är ordentligt tilltagen känns relativt liten och nätt. Tavlan är snäppet mindre än RSC41 om inte mina ögon ljuger. Jag är van med UTC Extreme/Skydiver och då känns hela klockan rent av liten.
Nu önskar jag mig bara en länk så är allt i sin ordning. När kommer den @Sjöö Sandström ?![]()
Svart eller brons blir det även härSnyggt! Testade oxå Landsort idag, den svarta eller brons är det enda som gäller för mig om det skall bli något köp.
Brons är svårt cool! Jag är personligen mer binär så det får vara svart eller vitt på mina klockor, det kommer jag inte tröttna på, men jag vad bra nära att impulsköpa bronsen bara för att den är så häftig att ha på armenSnyggt! Testade oxå Landsort idag, den svarta eller brons är det enda som gäller för mig om det skall bli något köp.
Wow, den svarta är verkligen otroligt snygg![]()
![]()
Det här har dom gjort bra. Jag har sedan några år tillbaka då jag lånade en väns D1 önskat mig en något slankare och nättare Landsort om den skulle omlanseras - och här är den!
Eftersom klockan är något mindre och vridringen är ordentligt tilltagen känns relativt liten och nätt. Tavlan är snäppet mindre än RSC41 om inte mina ögon ljuger. Jag är van med UTC Extreme/Skydiver och då känns hela klockan rent av liten.
Nu önskar jag mig bara en länk så är allt i sin ordning. När kommer den @Sjöö Sandström ?![]()
Spännande! Det är svårt att kliva snett in i Sjöö-träsketWow, den svarta är verkligen otroligt snygg
Snart gör man själv debut med en egen Sjöö, dessvärre ingen Landsort dock..
Håller med..hade jag inte haft helbrons Tudor BB58 så hade den åkt med hem direktBrons är svårt cool! Jag är personligen mer binär så det får vara svart eller vitt på mina klockor, det kommer jag inte tröttna på, men jag vad bra nära att impulsköpa bronsen bara för att den är så häftig att ha på armen
Snyggt! Grattis!![]()
![]()
Med tanke på hur lång väntan på klockan var så kanske väntan på en länk blir likvärdig...Snyggt! Grattis!
Släpper de en länk så blir det en svart härEnligt Sjöö Sandström kan det ske i framtiden…. Så håller tummarna
![]()
Grattis![]()
![]()
Gratis! Grymt fin e den.![]()
![]()
Tycker du gjorde rätt val, grattis!Brons är svårt cool! Jag är personligen mer binär så det får vara svart eller vitt på mina klockor, det kommer jag inte tröttna på, men jag vad bra nära att impulsköpa bronsen bara för att den är så häftig att ha på armen
Gillar verkligen den svarta! Hade dock varit kul om ngn så småningom var fräck nog att se om man kunde montera på en grön eller blå vridring från ngn av de andra stålisarna på den.![]()
![]()
Som vi brukar skriva: vanlig funderingHej, är det någon som kan förklara för mig hur man öppnar spännet på en SS. Har ”lurat” på min mor en sådan som kom med posten idag men jag bor många mil därifrån och hon får inte upp spännet och jag hittar inget på nätet om detta tyvärrbehöver kanske tillägga att jag själv äger ingen SS tyvärr.
Du måste öppna spännet på båda sidor
Stänger du sidan utan märke först är det lugnt.
![]()
Vanlig fundering!
Se tidigare inlägg här