Den ligger varmt i hjärtatMen gårdagens seger lyfter stämningen![]()
![Star-struck :star_struck: 🤩](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f929.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ligger varmt i hjärtatMen gårdagens seger lyfter stämningen![]()
Ska bli intressant att se hur den åldras. Hoppas på ett tillfredsställande sätt.En gråtrist dag men var gör det på en Sjöö Sandström Söndag med Landsort på armen![]()
![]()
Än så länge inte så mycket ”patina” men lär ju komma mer och mer. Vill man sedan minska det så kan man ju byta till den gröna vridringen.Ska bli intressant att se hur den åldras. Hoppas på ett tillfredsställande sätt.![]()
Alltså den landsort![]()
Nu ska vi plantera det som jag fick av Secret Santa, ska bli spännande
Trevlig Sjöö Sandström söndag![]()
Ligger det inte en på blocket?Vänner, jag gör mitt bästa för att komma tillbaka i tråden och de underbara Sjöö Sandström-söndagarna men gudarna vill inte hjälpa mig hitta en Chronolink. Om ni däremot vill det - så hit med med alla tips!
Det låg en nyservad nyss men tyckte den var lite väl pricey för att sakna länk. Tror den dök upp här i tråden sen så den kom hem till KS-familjen iafLigger det inte en på blocket?
Var jag som klippte denLigger det inte en på blocket?
Nej den var borta
Den hittade till ett Chronolink-hem med 3 andraDet låg en nyservad nyss men tyckte den var lite väl pricey för att sakna länk. Tror den dök upp här i tråden sen så den kom hem till KS-familjen iaf!
Schysst band! Är det SS?![]()
Och årets pappa går till… nån annan än mig men det är söndag och Skydiver är på armen![]()
Ja det är deras gröna tygband med läder på insidan. Det är riktigt braSchysst band! Är det SS?
Riktigt braSatan bra den här
![]()
Mkt braRiktigt brablev med WT36 vit tavla igår
![]()