Bra val! Trogna beaters som funkar till allt!Skulle göra mig av med några klockor , men går sådär påfyllt med denna idag …
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val! Trogna beaters som funkar till allt!Skulle göra mig av med några klockor , men går sådär påfyllt med denna idag …
Man har Alltid en Chronolink för lite kompis!När man bara har 3 Chronolink och det dyker upp en möjlighet att köpa en till nyservad![]()
![]()
Storlek?Känns rätt ok på gummi också
![]()
WT 41mmStorlek?
Magiskt! Lutar åt en WT36 för min delWT 41mm
Vore ju trevligt om en S&S kom med en länk till nya Landsort? Någon som hört eller läst något? Inte för att jag äger en men, lite sugen börjar man ju bli.Dock lite rädd att mina handleder är lite små för Landsort.
Länk finns, plockade ut en hos erikson Urhandel nyligen. Gör sig riktigt braVore ju trevligt om en S&S kom med en länk till nya Landsort? Någon som hört eller läst något? Inte för att jag äger en men, lite sugen börjar man ju bli.Dock lite rädd att mina handleder är lite små för Landsort.
Bild!Länk finns, plockade ut en hos erikson Urhandel nyligen. Gör sig riktigt bra![]()
Dålig bild (spräckt mobilkamera) men det är den jag har just nu..
Snyggt, ser riktigt rossig ut! Gillar.Dålig bild (spräckt mobilkamera) men det är den jag har just nu..
Det är den gamla länken som passar på den nya Landsorten@JÅGE Snyggt!Hade helt missat att det släppt länk till den, vet att det var nåt snack förut? Du får gärna posta lite nya bilder med ickespräckt kamera sen.
![]()
Eller som man säger till sin fru: ”det hände en sak”Man har Alltid en Chronolink för lite kompis!..de ba köpa! ..kanske du gör dej av med en till mej framöver
![]()
Har testa båda och 36mm på länk funkar, men i pyttigaste laget på gummi, så för min del med 19,5 cm handled funkar 41 bästMagiskt! Lutar åt en WT36 för min del![]()
Ser toppen ut , jag beställde i fredags till min gråa Worldtimer så det blir till veckan
Riktigt snygg kombo
Nice! Ser bra ut!
Blev riktigt braBlev ju riktigt riktigt bra på gummi!![]()
![]()
Vilken modell har du?Fråga:
Ni som är proffs på SS här inne. Lyckas inte få datumfunktionen (quickset?) att funka. Vad jag förstått ska man dra ut ett steg sen vrida medurs så ska det slå över datum? Dock ej mellan 8 och 2 då det kan skada urverket. Tips eller ideer? Kan nått vara trasigt? I första läget när man ska kunna vrida upp klockan så "klickar den" ibland, är det för att den är max-uppdragen?
tacksam för tips och råd.
Royal Steel 2022 anniversary.Vilken modell har du?
Prova moturs.Fråga:
Ni som är proffs på SS här inne. Lyckas inte få datumfunktionen (quickset?) att funka. Vad jag förstått ska man dra ut ett steg sen vrida medurs så ska det slå över datum? Dock ej mellan 8 och 2 då det kan skada urverket. Tips eller ideer? Kan nått vara trasigt? I första läget när man ska kunna vrida upp klockan så "klickar den" ibland, är det för att den är max-uppdragen?
tacksam för tips och råd.
Gummit är fantastiskt skönt!Känns rätt ok på gummi också
![]()
SantGummit är fantastiskt skönt!
Men gårdagens seger lyfter stämningenEn gråtrist dag men var gör det på en Sjöö Sandström Söndag med Landsort på armen![]()
![]()