• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

B17453EF-09AA-4FA2-A098-CC7DA912EF55.jpeg
Dubai?

Kom på att jag har ju helt glömt bort att göra ett inlägg här på KS! För ett par veckor sedan tog min kära sambo examen och jag gav henne en Sjöö Sandström royal steel classic 32mm med mop tavla. Har nog aldrig sett henne så glad för en present🤩

Lite mindre stl, quartz, datum, 10 atm. Perfekt jobb/fritids klocka för henne. Väldigt nöjd med mitt val om jag får säga det själv. Tavlan är verkligen riktigt läcker på den. Såå, nu har min Sjöö fått en kompis. Alla nöjda och glada ✅
IMG_39911.jpg
20230705_190952.jpg
20230705_190733.jpg

Kom på att jag har ju helt glömt bort att göra ett inlägg här på KS! För ett par veckor sedan tog min kära sambo examen och jag gav henne en Sjöö Sandström royal steel classic 32mm med mop tavla. Har nog aldrig sett henne så glad för en present🤩

Lite mindre stl, quartz, datum, 10 atm. Perfekt jobb/fritids klocka för henne. Väldigt nöjd med mitt val om jag får säga det själv. Tavlan är verkligen riktigt läcker på den. Såå, nu har min Sjöö fått en kompis. Alla nöjda och glada ✅
IMG_39911.jpg
20230705_190952.jpg
20230705_190733.jpg
Riktigt fin! En sån där hade jag verkligen kunnat tänka mig ge till min sambo🤩 Perfekt med quartz och urtavlan såg riktigt grym ut!

IMG_39911.jpg
20230705_190952.jpg
20230705_190733.jpg
Jag gav min fru en exakt likadan för ett par år sedan i present efter vårt andra barn fötts. Hon är också supernöjd :)

Är det svårt att byta urtavlorna? Vad kostar de att köpa?

Var och varannan moell man ser här i tråden har en variation på kombon urtavla / armband som gör det väldigt läckert. Om man kunde byta snabbt hemma vore det ju klockrent.

Någon som har en uppfattning om hur mycket man kan sälja en ny stålläk för? Inplastad.
Det är en SS som kommer med worldtimer - 41mm.

Har gummi och länk men har aldrig monterat länken, kanske borde sälja länken.

Kanonfin👍 är den Frankensteinad eller finns den att köpa i det utförandet ?
Det är denna

Tillbaka
Topp