LeThulle
Basic
Hahah ja, den var inte på så längeBRA GJORT! (För att citera podden 5-i-top)
Men läderband på gymmet va modigt?
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahah ja, den var inte på så längeBRA GJORT! (För att citera podden 5-i-top)
Men läderband på gymmet va modigt?
Återkommer i PMTycker det är en av dom snyggaste SS klockor. Antar att alla 50 stycken blev sålda? Nummer 1 fråga skulle bli om du tänker sälja den haha. Gummi bandet är inte original eller? Ser grymt ut!
Nån som vet vad det är för lug 2 lug på UTC ORC?
Lyckas inte hitta den infon någonstans.
Gummibandet är väldigt bekvämt, länk är naturligtvis alltid att föredra vid köp och försäljning då det oftast är dyrt att köpa i efterhand men inga problem att köpa ca 6500kr tror jag man får ge men kolla på S&S hemsida så får du en uppfattning kolla bara att gummibandet inte är för litet för din handled då man måste klippa av det för passningSjöö Sandströmtråd
Jag har fått erbjudande om att köpa en WT41 på gummi. Skitfin klocka tycker jag, men har aldrig haft deras gummi. Är det ett bekvämt och bra gummiband? Är det värdelöst att handla utan länken till? Går det att få tag i länk om man vill och vad kan det kosta? Är klockan osäljbar utan länk...klocksnack.se
Magiskt ställe (och klocka såklart)! Båtturen från La Spezia till Cinque Terre rekommenderas om du inte redan gjort denPortovenere levererar sol och härligt saltvattensbad för den orangea faran
![]()
![]()
![]()
Verkligen, fantastiskt fint!Magiskt ställe (och klocka såklart)! Båtturen från La Spezia till Cinque Terre rekommenderas om du inte redan gjort den![]()
Riktigt snyggt!![]()
Testar gummiband istället för länk…
Snygg komboTrevlig Sjöö Sandström söndag, imorgon är det tillbaka till rutiner
![]()
Tack testar liteSnygg kombo
Cool urtavlaTrevlig Sjöö Sandström söndag, imorgon är det tillbaka till rutiner
![]()
Jo, det stämmer, och SW330 i Worldtimer.Läser tillbaka i tråden o finner att verken byttes i tillverkningen under 2017-18. Så klockor från senare har Selitta. Någon får gärna rätta mig om jag har fel och ännu hellre svara på vilken modell av Selitta det är. SW300 verkar det...?
Tack! Du menar som jag förstod det att SW300 är det som sitter i Royal Steel?Jo, det stämmer, och SW330 i Worldtimer.
Yes, exakt.Tack! Du menar som jag förstod det att SW300 är det som sitter i Royal Steel?
Du råkar inte veta om det är elabore eller top grade också?Yes, exakt.
Sellita använder andra termer, men jag tror det är bäst om SS själva svarar på vad dom använder om det är något dom vill delge. Det har dock funnits lite variationer beroende på "batch".Du råkar inte veta om det är elabore eller top grade också?