• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Landsort i Italien 🇮🇹
IMG_2278.jpeg
IMG_2276.jpeg

Nån som vet vad det är för lug 2 lug på UTC ORC?
Lyckas inte hitta den infon någonstans.

Gummibandet är väldigt bekvämt, länk är naturligtvis alltid att föredra vid köp och försäljning då det oftast är dyrt att köpa i efterhand men inga problem att köpa ca 6500kr tror jag man får ge men kolla på S&S hemsida så får du en uppfattning kolla bara att gummibandet inte är för litet för din handled då man måste klippa av det för passning👍

Magiskt ställe (och klocka såklart)! Båtturen från La Spezia till Cinque Terre rekommenderas om du inte redan gjort den 😃👌🏼
Verkligen, fantastiskt fint!

Tack för tipset, tyvärr låg fokus på att hinna vandra mellan alla de 5 byarna, så vi hann vi inte med båtturen denna gång. Men det får helt klart bli en båttur nästa gång vi är här, kan bara tänka mig hur fint det är från vattnet🤩

Hallå! 😃

Jag är ny till KS och är väldigt glad att ha hittat till denna tråd med inspirerande bilder & intressanta diskussioner. Jag har själv en Royal Steel Classic 41 och har börjat spana in en blå Worldtimer som nästa vapendragare på armen!

Trevlig Sjöö Sandström-söndag alla! ☀️

CD30E5F4-F2F4-41FD-859F-62880364BFFC.jpeg

Godkväll !Någon här som vet säkert när Royal Steel klockorna bytte från Soprod verket?
Har årsklockan från 2020 Selitta? Och vilken grad...Elabore? Top?

Läser tillbaka i tråden o finner att verken byttes i tillverkningen under 2017-18. Så klockor från senare har Selitta. Någon får gärna rätta mig om jag har fel och ännu hellre svara på vilken modell av Selitta det är. SW300 verkar det...?

Tillbaka
Topp