Om jag vill ha siver mini-dials, kan Sjöö Sandström modda, vet du?Då var jag oxå med i klubben![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag vill ha siver mini-dials, kan Sjöö Sandström modda, vet du?Då var jag oxå med i klubben![]()
![]()
Snyggaste varianten enligt migJag är lite sugen på en landsort D1. Vet någon var man bör ligga prismässigt? Den kommer fullset samt med länk.
![]()
Eftersom den är limiterad och sällsynt skulle jag inte sälja den under nypris för dagens landsort. Skulle uppskatta 30-40kkr om den är i bra skickJag är lite sugen på en landsort D1. Vet någon var man bör ligga prismässigt? Den kommer fullset samt med länk.
![]()
Har ingen aning tyvärrOm jag vill ha siver mini-dials, kan Sjöö Sandström modda, vet du?
Riktigt snyggtGrönt läder ikväll till klassikern. Passar till t-shirt och bombisen.
![]()
![]()
Ball denLandisen. Länge sen sist nu.
![]()
Blivit erbjuden en bit över 50 för min men glad att jag inte släppt taget.Jag är lite sugen på en landsort D1. Vet någon var man bör ligga prismässigt? Den kommer fullset samt med länk.
![]()
Trevlig pjäsTrevlig Sjöö Sandström söndag
Om någon är intresserad av denna landsort så dra iväg ett pmkommer läggas ut i veckan
![]()
Blå tavla blev magiskt bra!RS-Chronon är tillbaka efter två veckors spavistelse hos Sjöö Sandström på Ringvägen!
Ny tavla på och vilken förändring det blev!
Från orange ”poppig” skönhet…..
![]()
Till sober blå elegans….
![]()
Förutom tavelbytet blev delar av innanmätet och flera delar av det yttre utbytt…..
![]()
Stort tack till @Sjöö Sandström för en riktigt snabb service!
Jag hade fruktat att det skulle ta flera månader, men allt blev klart på bara 14 dagar. Imponerande!!
Det blev inte gratis (6,5’), men nu hoppas jag det dröjer 10 år till nästa service igen…![]()