• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Denna klocka är ännu snyggare i verkligheten. 🙂
1000003832.jpg

Bra skit, jag har verkligen stora förhoppningar. Bara det inte blir för dyrt. Sjöö är en liten tillverkare då all utveckling måste fördelas på relativt liten volym. Pris på 30’-40’ skulle vara mycket bra. Men det kan lika gärna dra iväg och då blir det svårare att köpa. Sedan vill man gärna se spec för att avgöra vart i hierarkin modellen kan hamna jmf med övriga märken. Micro-rotor är finfint.

Bra skit, jag har verkligen stora förhoppningar. Bara det inte blir för dyrt. Sjöö är en liten tillverkare då all utveckling måste fördelas på relativt liten volym. Pris på 30’-40’ skulle vara mycket bra. Men det kan lika gärna dra iväg och då blir det svårare att köpa. Sedan vill man gärna se spec för att avgöra vart i hierarkin modellen kan hamna jmf med övriga märken. Micro-rotor är finfint.

Förra listade väl norr om 60k? Skulle bli mycket förvånad om det hamnar under det. Gissar list runt 70k.

En liten observation: Bilden är densamma som på Royal Capitals produktsida. Guldversionen har gjorts om till svartvit, så det är inte en ny produktbild. Om detta antyder något om vad de planerar att lansera, låter jag vara osagt 🕵️‍♂️
SS_rc.gif

Vänligen,
Martin
Noterade något liknande på deras senaste release av DLC Worldtimern för någon månad sen då de bara hade trixat till en 1337 Worldtimer-bild.

Vi ska nog inte läsa in för mkt av det.

Tillbaka
Topp