ERIKSON URHANDEL
Richard Dahlgren
Ja, något nytt och riktigt tuff sådanKommer det komma en annual edition iår?![]()
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
![OK hand :ok_hand: 👌](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, något nytt och riktigt tuff sådanKommer det komma en annual edition iår?![]()
Stort tack för ditt medverkande och engagemangFick hem den här idag (efter att jag bad om en keps istället då jag redan har en korthållare). Stort tack @Sjöö Sandström för generösa tävlingen
![]()
Tack själv! Wear it with prideTack för mitt pris @Sjöö Sandström
Kommer bäras med stolthet när solen bränner och man sitter i båten![]()
De där är ju läckra, har inte förstått om det ens går att beställa nya RC längre.Trevlig trådstart. Här är min Skydiver och fruns Royal Capital.
![]()
![]()
Tror vi det är dags för ny Royal Capital..Lite intressant att läsa på Instagram när man fått höra lite om dessa rykten innan från lite olika källor.,
Bra färg på tavlanDen här hittade hem idag. Givetvis måste man ha en svensk klocka i samlingen. Inte den vanligaste konfigurationen av Royal Steel Classic? Grå tavla med roséindex. Återkommer med bilder i dagsljus imorgon!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm,Tack för mitt pris @Sjöö Sandström
Kommer bäras med stolthet när solen bränner och man sitter i båten![]()
Riktigt fin den därFredag med nyförvärvet
![]()
![]()
Riktigt fin den där![]()
Bra skit, jag har verkligen stora förhoppningar. Bara det inte blir för dyrt. Sjöö är en liten tillverkare då all utveckling måste fördelas på relativt liten volym. Pris på 30’-40’ skulle vara mycket bra. Men det kan lika gärna dra iväg och då blir det svårare att köpa. Sedan vill man gärna se spec för att avgöra vart i hierarkin modellen kan hamna jmf med övriga märken. Micro-rotor är finfint.Håll i er
![]()
Bra skit, jag har verkligen stora förhoppningar. Bara det inte blir för dyrt. Sjöö är en liten tillverkare då all utveckling måste fördelas på relativt liten volym. Pris på 30’-40’ skulle vara mycket bra. Men det kan lika gärna dra iväg och då blir det svårare att köpa. Sedan vill man gärna se spec för att avgöra vart i hierarkin modellen kan hamna jmf med övriga märken. Micro-rotor är finfint.
Ser man mycket fram emotHåll i er
![]()
En liten observation: Bilden är densamma som på Royal Capitals produktsida. Guldversionen har gjorts om till svartvit, så det är inte en ny produktbild. Om detta antyder något om vad de planerar att lansera, låter jag vara osagtHåll i er
![]()
Noterade något liknande på deras senaste release av DLC Worldtimern för någon månad sen då de bara hade trixat till en 1337 Worldtimer-bild.En liten observation: Bilden är densamma som på Royal Capitals produktsida. Guldversionen har gjorts om till svartvit, så det är inte en ny produktbild. Om detta antyder något om vad de planerar att lansera, låter jag vara osagt
![]()
Vänligen,
Martin