Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen in i värmenPremiär!
Med några timmar tillgodo hann jag få upp mitt första inlägg, både i denna tråd och på forumet. Mer kommer framöver.
Och den första klockan blev en Royal Steel Chronograph hämtad i tisdags.
#Andreas (sjerdna)
Välkommen, stark start!Premiär!
Med några timmar tillgodo hann jag få upp mitt första inlägg, både i denna tråd och på forumet. Mer kommer framöver.
Och den första klockan blev en Royal Steel Chronograph hämtad i tisdags.
#Andreas (sjerdna)
Blir inte mycket bättre än såGlad att en gammal goding återvänt hem
Kan inte bli för mångaSamling kring pumpen ️
(Ok, tjatigt många bilder på CL, paus nu)
Det är fortfarande Skydiver som gäller för all flygande personal!Någon som vet om flygvapnet använder skydiver fortfarande eller har dom bytt? Isåfall till vad?
Är med dig om den blå. Klart bästa enligt mig!Glad sssöndag! Börjar bli dags för en till Sjöö Sandström - en blå Landsort kanske? Varför ser vi den nästan aldrig här i tråden, är de andra färgerna verkligen så mycket bättre?
Alltså den orangea tavlan på Chronolink är krispigGlad sssöndag! Börjar bli dags för en till Sjöö Sandström - en blå Landsort kanske? Varför ser vi den nästan aldrig här i tråden, är de andra färgerna verkligen så mycket bättre?
Tack, en solklar favorit i min bokAlltså den orangea tavlan på Chronolink är krispig
Väldigt bra, hoppet lever!
Bra kombo! Villhöver ett rött läder till min RSC nuUtegym i regnet på Sjöö Sandström söndag.