• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Professor S

Panerai
2-Faktor
Screenshot från service på min nästa Chronolink som är på ingång..blå text på digitala delen har jag inte sett innan..

Denna klocka har jag försökt köpa i många år😱
5BC985DA-898B-4BBA-9A54-27A442E4C344.jpeg
Har svårt att se skillnaden, är det mer märkbart i verkligenheten? Är det någon form av patinering (i brist av bättre begrepp…) eller lämnade den fabriken så?
 

Watchparazzi

Omega
2-Faktor
Asså jag tycker den där är riktigt bra. Gillar verkligen de arabiska siffrorna och visarna.

(att köra 101 km/h och ta fram mobilen för att fota dock..:bored: #moralpolis)
Bra att du har koll på det men det var inte jag (förare) som tagit bilden.
Tror det är tydlig med tänke på avstånd mellan kamera och klockan samt vinkel.
Kanske tydlig för mig som är fotograf

Men rekommenderar jag att ni fråga innan ni kom till slutsats nästa gång :)

@Dr. D
@FilipF
 
Senast ändrad:

Putteman

Cartier
Gillar! Har den på mig för jämnan.
1000005340.jpg
Det enda "tråkiga" med dessa är att dom är så sjukt trevliga och framförallt bekväma så man har svårt att bära någon annan klocka. :cool:

Jag bär min WT36 mer eller mindre som daily, och när jag byter så blir det normalt till RSC 36. :)

Har försökt ha diverse andra klockor att rotera med, men återkommer alltid till dessa. Min lilla "dröm" är att en Cartier Tank large kanske kunde kompletterat dessa SS 36, den borde inte kännas stor och klumpig iaf.
 
Topp